bladefinor Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 (redigerat) Hej! På något sätt så står det att jag är portad för någonting...och när jag ska gå in på gubben så är jag portad och när jag går in på min andra gubbe så är jag portad för samma sak. Och när jag går in på en annan dator här hemma, så är jag portad där med. Varför är jag det och kan man få bort det??? Redigerat 30 Januari 2006 av blade_finor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 För att din ip är sprärrad och nej, man kan inte få bort det. Men du kan fråga de på habbo på sidan http://www.habbohotel.se/iot/go?lang=sv&country=se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Du är portad för du gjort nåt dåligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 går det inte att få bort?! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Mitt tips. Radera alla Cookies så att din dator får bort infot från habbohotel för din dator. Reparera så att din IP adress förnyas. Sen så kan du försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 går det inte att få bort?! :angry: Nej, vad trodde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.