hemfrid Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Just nu söker jag admins som ska kunna tahand mo följande delar av hemsidan: :: Humor - Uppdatera humor arkivet med bilder och skämt :: Filarkiv - Uppdatera filarkivet med filer, lägga till film klipp osv. :: Forum - Forum moderatorer, som även kan få folk att börja använda forumet mer :: Bannerbyte ansvarig - Du ska starta och ingå i bannerbyten, ansvarar för vilka sidor som det startas bannerbyten med osv. Om du är intresserad och vill veta vilken adress det är, skriv till: [email protected] MVH // Tobias Andersson Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Just nu söker jag admins som ska kunna tahand mo följande delar av hemsidan: :: Humor - Uppdatera humor arkivet med bilder och skämt :: Filarkiv - Uppdatera filarkivet med filer, lägga till film klipp osv. :: Forum - Forum moderatorer, som även kan få folk att börja använda forumet mer :: Bannerbyte ansvarig - Du ska starta och ingå i bannerbyten, ansvarar för vilka sidor som det startas bannerbyten med osv. Om du är intresserad och vill veta vilken adress det är, skriv till: [email protected] MVH // Tobias Andersson Jag kan vara med som både Fliarkiv och Mod i forum men har några frågor ang. Filarkiv.. ska vi lägga upp fusk ochså eller bara film klipp m.mm ? asså fil fusk inte texter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 alla mina kompisar säger att jag är rolig och nåt sånt hade varit kul så jag skulle KANSKE kunna stå för humor :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Kan vi inte få veta hur sidan ser ut först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Just det! Men jag kan stå för film om flash är tillåtet för jag äger på flash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hemfrid Skrivet 31 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Allt det här låter jättebra, men om ni vill se sidan och vill veta mer får ni skicka ansökan till [email protected] För om jag skriver adressen här atr dom bara bort tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 (redigerat) du kan lägga in den i din profil annars. det är fullt tillåtet ;) är ju visserligen inte alltför svårt att gissa adressen... riktigt snygg och bra sida faktiskt. Redigerat 31 Januari 2006 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Blir gärna en Moderator på Forumet. Likt städtant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.