FantasyFalx Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 hej alla glada jag är liten jag är nere i brunnen har sänkt vattnet men sen varit vid mumierna men senvet jag ej vad jag ska göra liksom jag har ju inte ens eye of trhu men snälla hur gör jag hjälp!! :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Gå till baka till börgan och där ska det varit vatten förut. hoppa ner i grupen som e där nu och kryp genom hålet. Då kommer du till en dörr, där ine är bossen. han är en slags snigen med händer i marken. Gå nära dom så håller dom fast dig då kommer han. Snura gå spaken myket för att komma loss, och när han sänker huvet för att bita dig ska du slå honom med svärdet i nyllet! När han dör får du eye of truth. Deta gäller ändast i brunen. Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B) P.S Inga svar via mejl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 oki men de har jag gjort men det går ej men i alla fall så är detta på game gube så de kaske ej e samma vad vet jag men ps hjälp jag fattar ej då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Man får Lens of Truth inte Eye of Truth. Om du har sänkt vattnet så ska det finns en grop som förut var fylld med vatten, som du nu kan gå ner i. Där kryper du bara genom hålet och sen kommer du till bossen. Och ja det är samma på Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FantasyFalx Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 men asså det står i början om man vill spela med gamla pyssel eller ny jag klicka i ny de kaske ej ej samma då tänkte jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg