Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen
Skrivet

starta bara en server me din bana så tankar fok den när dom joinar.

Skrivet

Hur gör man för att hosta då? Jag tryckte på "Create Game" och valde en bana. Sen väntade jag på att folk skulle joina. Men ingen kom in i den. Jag hade den uppe i flera timmar utan att nåt hände. Vad har jag gjort för fel?

Skrivet

Hur gör man för att hosta då? Jag tryckte på "Create Game" och valde en bana. Sen väntade jag på att folk skulle joina. Men ingen kom in i den. Jag hade den uppe i flera timmar utan att nåt hände. Vad har jag gjort för fel?

Det har med att brandväggen blockar användare för att komma in ,det är väldigt många som har det problemet b.l.a jag som har försökt med det mesta!

JAG vill inte stänga ner brandväggen men det är det många som gör, och det brukar funka.

Om du har tur är det bara att byta port (options - gameplay - port) porten ska vara 6112 automatiskt, men om den inte gör det, ändra till det. sen kan du leta lite i brandväggen och tillåta den porten.

du kan tillåta wc3 programmen i brandväggen (vet inte exakt vilka men prova dig fram)

här är en sida som täcker det mesta men den är på engelska http://www.blizzard.com/support/

Det här är absolut inte säkert att det funkar men det e ju lite att försöka med :visslar:

• Skapa ny...