Oddset Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 Är det nån som brukar göra egna banor till Wc3? Går det att sätta upp dem på nätet så man kan spela online mot andra? Tacksam för svar. :unsure:
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Skrivet 1 Februari 2006 starta bara en server me din bana så tankar fok den när dom joinar.
Oddset Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 1 Februari 2006 starta bara en server me din bana så tankar fok den när dom joinar. Okej :P
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 jag har gjort en egen bana på 2 personer fast den känns väldigt skabbig och dåligt gjord tycker jag :(
Trasheye Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Skrivet 10 Februari 2006 jag gör en bana med fullt av fiender...och en hero...sedan skriver jag in ett fusk och killar alla....haha...jag har inget annat för mig=(..
kola_king Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Hur gör man för att hosta då? Jag tryckte på "Create Game" och valde en bana. Sen väntade jag på att folk skulle joina. Men ingen kom in i den. Jag hade den uppe i flera timmar utan att nåt hände. Vad har jag gjort för fel?
Xiler Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Hur gör man för att hosta då? Jag tryckte på "Create Game" och valde en bana. Sen väntade jag på att folk skulle joina. Men ingen kom in i den. Jag hade den uppe i flera timmar utan att nåt hände. Vad har jag gjort för fel? Det har med att brandväggen blockar användare för att komma in ,det är väldigt många som har det problemet b.l.a jag som har försökt med det mesta! JAG vill inte stänga ner brandväggen men det är det många som gör, och det brukar funka. Om du har tur är det bara att byta port (options - gameplay - port) porten ska vara 6112 automatiskt, men om den inte gör det, ändra till det. sen kan du leta lite i brandväggen och tillåta den porten. du kan tillåta wc3 programmen i brandväggen (vet inte exakt vilka men prova dig fram) här är en sida som täcker det mesta men den är på engelska http://www.blizzard.com/support/ Det här är absolut inte säkert att det funkar men det e ju lite att försöka med :visslar:
Rekommendera inlägg