Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

shoo. ja har fastnat på gerdu traing valley ja kommer inte in i rum fem ja behöver tionde nyclken  :( hjälp mig nån en bra förklaring tack snälla ja ber er. (ja har ett vad med min kompis om 150 kr att ja ska klara zelda ocriona of time om 2 ve´ckor ja vill inte losa de  :blink:

Här, en guide på engelska. Jag skickar den via E-mail.
Skrivet

shoo. ja har fastnat på gerdu traing valley ja kommer inte in i rum fem ja behöver tionde nyclken  :( hjälp mig nån en bra förklaring tack snälla ja ber er. (ja har ett vad med min kompis om 150 kr att ja ska klara zelda ocriona of time om 2 ve´ckor ja vill inte losa de  :blink:

Lycka till hoppas att du klarar de :lol:
Skrivet (redigerat)

hur får man sanningens öga nu igen??

va typ 8 årsen jag varva det,,:):)

När du blivit Vuxen ska du till Kakariko Villige. Prata med manen som spelar musik i kvarnen. Han ger dig song of storms. Gå tillbaka när du e litten och spela samma låt för honom. Då torkar vattnet i brunen ut och du kan gå ner. När du kommer ner är det en vägg med ett skellet i mott i börgan. Du kan bara gå igenom den väggen. Du ser sen en litten basäng framför dig. Vattnet till den basängen kommer från vatten som rinner i koridoren. Längs koridoren vare sig du tar höger eller vänster kommer du till en grod huvud staty som sitter fast i väggen. Det rinner vatten ur munen på den och framför den finns en målad triforce i golvet. Spela Zeldas Lullbelly på den så försviner vattnet. Gå till basängen i börgan och då e den helt tom på vatten. Det finns ett hål på botten av bassängen i väggen, kryp in där. Framför dig är en dörr gå in där och du kommer till bossen.

Bossen: Du kommer in och ser fyra armar sträka sig upp ur marken. Gå till dom och den närmasta tar tag och håller fast dig. Då kommer en ful varelse upp ur marken och går långsamt mott dig. snurra på Kontrol Spaken för att ta dig loss. När du kommer loss gå bort från händerna och vänta på att varelsen kommer. När han böjer huvet för att bita dig ska du slå honom i huvet. Sen går han bort, följ inte efter honom. Han går ner i marken igen och då flygger det jord om kring han, och det kan skada. Se till så en hand tar dig igen och håll på så tills han dör.

När han är död kommer en kista med sanings ögat i. Med sanings ögat kan du se igenom saker som finns men inte syns och saker som syns men inte finns. ( Som Väggen i börgan ). Massa såna saker finns i shadow temple, och kom ihåg att sanings ögat tar magi.

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

Och akata dig för den jätte stora flyggande Dödskallen i koridåren. :P

Redigerat av Gun Guy
  • Skapa ny...