Offspring9 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Jag gillar allt godis! Såecielt de som är från gröna lund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 jag älskar alla sorters godisar som finns men INTE lakris jag är allergisk mot nötter så jag kan inte äta typ Geisha, noughat osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Jag gillar alla smaker ( förutom :angry: lakrits ) Gillar mest surt godis och choklad och kola.detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Djungelvrål är i princip det enda godis jag äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 (redigerat) Såklart jag älskar godis, gillar nästan allt, men det godaste är: Lakritspipor, choklad, cola nappar och daim. Jag gillar dumle också Helst dumle-klubbor Redigerat 3 December 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Nästan alla Karamellkungens godisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Ja, jag gillar godis. Det blir mest Nonstop för min del. Annars äter jag mycket Pringles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 jao jag gillar godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag älskar surt godis <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag älskar surt godis <3 Jag älskar också surt godis favoriten är dom där Röda flaskorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Gillar nästan allt godis, förutom lakris, men mest av allt surt godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 bump?aja mina favoriter är choklad och lakrits.Merci är så gott,och jag fattar inte vrf alla hatar lakrits! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.