Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Tjo, det e ju alltid roligt att veta vad folk gillar för musik. :) så ajg undrar vad ni gillar :) Jag gillar Egyptisk musik, svenska rap, och lite engelsk rap som Flipspyde, Eminem och 50cent gör.Fast jag e lite dålig på om vad som e och inte är rap :visslar: (det kanske finns mer ämnen där nån undrar vad folk gillar för musik men jag hittar inget sånt ämne) Redigerat 2 Februari 2006 av GameGirl93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Heavy Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Hårdrock, Techno och Humor musik om man nu kan kalla det så, där dom driver med allt och alla :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Okeey :) nån mer här på forum fuska som gillar egyptisk musik?? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 kan du skriva några kända band som spelar egyptisk musik då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det mesta inom metal-genren samt lite reggae. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Koneko Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 kan du skriva några kända band som spelar egyptisk musik då Amr Diab XD fast han är väl mest känd i Egypten :) Men jag frågade bara om det var någon mer som lyssnade på sån musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Allting förutom rap.Har ingen smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag gillar det mesta inom metal förutom New metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Hårdrock & Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.