sagan-om-ringen-mästare Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Slälla svara jag vill bara hitta en bild!!!!!!!! :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 Man klickar på profil sen allmän sen klickar du på avatar och så står det avatar galleri.Men om du vill ha en annan bild så kan du söka på www.altavista.se eller www.google.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Slälla svara jag vill bara hitta en bild!!!!!!!! :frown: Eller så ber du nån göra en avatar åt dig för 100 poäng, eller mer. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 annars så kan du kolla på www.eniro.se och sen så finns det bildsök där annars så kanske det finns på www.leta.se är inte säker, men du kn ju kolla det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Yo jag kan inte ta bilder.Hur gör man........................ :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 DU HÖGERKLICKAR PÅ DE SEN TAR DU PÅ "SPARA BILD SOM" OCH SÅ SKRIVER DU VAD DEN SKA HETA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ossen vad???????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ossen vad???????????????????????????????????? sen när du har sparat bilden så ska du öppna den i något program som man kan lägga dit en text sen är det bara att fixa texten och sen så är det klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag fattar inte när man har gort allt eller vad ska jag öppna :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag fattar inte när man har gort allt eller vad ska jag öppna :| gör så här: Gå in på typ www.google.com och sen så söker du på bilder efter en bild som du vill ha och sen så när du har hittat en bild som du gillar så sparar du den ganom att antingen höger klicka med musen och sen spara bild som annars så kan du gå in på Arkiv > Spara som och sen väljer du det ställe som du vill ha den i och sen när du har sparat den så går du in i Paint och öppnar bilden som du sparade och sen så skriver du in en text som du vill ha på bilden fast minska bild tills den blir 125 x 125 pixlar för annars så är den för stor och sen skriver du in texten och sen är du klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 paint shop pro 7 använder jag (har inte orkat bytt till nån nyare version...) och det är väldigt änkelt att göra snygg text i. så skaffa paint shop pro eller photoshop de är bäst.. men du kan be de andra o göra en åt dig.....se så går du in på profil sen avatar sen lägger du upp bilden sen är det klart behöver jag skriva mer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sagan-om-ringen-mästare Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Skit i allt jag är för dum för att förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.