ludzon Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Tja! :gitarr: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Om man ska köpa nått Counter strike så har ja hört att man inte ska köpa source som e nyast. Utan man ska köpa CS 1.6! ELLER? Jag har sökt på (counter strike) men hittade ingen CS som hette 1.6. jag hitta bara Counter Strike 1: Anthology Counter Strike : Condition Zero :bah: Counter Strike: Source (En polare sa att man skulle köpa HALF-LIFE 2 så fick man 1.6 som tillbehör) Uppskatar så snabba svar som möjligt :medieval: ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 man får source som tillbehör men köp anatology då får du cs 1.6 tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
E4STMAN Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 köp cs analogik då får du cs 1.6, cz, dod, ricoshet och hl 1 deathmatch Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 condition zero e 1.6... köp vilket du vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Condition Zero och 1.6 är inte samma sak. Jag föreslår att du köper Counter Strike: Anthology. Då får du CS 1.6, Condition Zero, Condition Zero: Deleted Scene osv. Jag flyttar även tråden till Counter Strike forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) man får source som tillbehör men köp anatology då får du cs 1.6 tror jag Men får det inte alls som tillbehör! Jag köpte Counter-Strike:Source utan att behöva köpa Half-Life 2 eller nått sånt. Redigerat 3 Februari 2006 av R-110 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 ja man kan köpa det så men det är mycket bättre om man köper "Half-Life2" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 köp condtion zero så får du 1.6 med eller ska du köpa anthology Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludzon Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) hm.. jag e fet förvirad! :medieval: Vilket CS ska jag köpa för att få Counterstrike 1.6 ? Kostar det i månaen att ha cs 1.6? Hur bra dator måste man ha för att kunna spla utan lagg.(Systemkrav?) :lol: :lol: :lol: Redigerat 7 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IzoRi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 köp hl2 :D det är mitt svar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Köp Half-Life® så får du en cd-key till Counter-Strike 1.6. Om du vill ha Counter-Strike: Source så ska du köpa Half-Life 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Köp Half-Life® så får du en cd-key till Counter-Strike 1.6. Om du vill ha Counter-Strike: Source så ska du köpa Half-Life 2. Dem har tagit bort så man inte kan göra så längre.Man måste ha en Counter-Strike cd-key för att kunna köra CS. Har för mig dem sa det iaf. Redigerat 8 Februari 2006 av Ragnarök Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg