neVah Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Undrade bara om de går o fixa TVÅ startsidor, alltså, första ggn jag trycker på internet explorer, så kommer de tex. upp forum.fuska.se, och andra ggn jag trycker på den igen, så kommer det upp en annan sida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Det tvivlar jag starkt på att det går att göra. Då får i så fall ha flera webbläsare. Det skulle ju kunna gå att lösa om du har en sida, som skickar dig till en annan sida, som startsida. Altså en sida med ett script som skickar dig vidare. Men det kan vara ganska omständigt att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stewie Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 nja, men om du har nya internet explorer med flikar så kan du ha två startsidor i samma fönster. Om du har det så går du in på alla sidor du vill ha som startsidor i olika flikar, sen trycker du på iconen med ett hus på, sedan på "lägg till eller ändra startsidaa..." och sen kryssar du i "lägg till den aktuella flikuppsättningen som din startsida" och se "OK" Klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Jag tvivlar på att det fanns IE7 i februari 2006, snälla, kolla datumet före du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Han sa aldrig vilken version det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 Vi tackar för alla svar och stänger tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg