ZeroX_ Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Haha... Detta e inte första gången ja stöter på detta ryktet. Hade jag stött på det 1 gång, nja... då skulle ja inte bry mig om d så mkt. Men eftersom ja till å med hör det här så skulle ja allt vilja se hur det går!! :cool: Jag går på Sveriges tredje största skola... ska bli väldigt intressant vilka fler man ser gå runt på stan på skoltid :evil: Haha... jag ska nog det med :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 f*n är de bara pluggisar på fuska eller? värkar som dom flästa inte brukar sjukanmäla sig när dom inte är sjuka.... hahahaha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 1 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2006 (redigerat) Nepp,jag sjukanmäler mig inte i onödan och kalla mig skolnörd istället för pluggis. Redigerat 1 Mars 2006 av Tomatketchup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Tror inte så många kommer stanna hemma, om ens nån... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Det är väl nån som kommer göra det antagligen men lycka till att få med hela Sverige Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 Skulle vara kul om det hände men det är nog inte många som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 13 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2006 dum ide. 1. jag har utvecklings samtal då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2006 lol :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 tro inte lärarna har fått höra om detta nu ? men visst, vill du ha en prick i skolk protokolet så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 18 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2006 Börjar närma sig nu men jag vill inte riskara att få titeln bråkig skolkare, så sänker de mina betyg så kommer jag inte in på den gymnasielinjen jag vill och så slutar jag som busschafför i 30 år och där var det livet bortkastat, börjar lukta lite ångest här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2006 nej tack min farsa skulle bli så inotth*lvete förbannad om han skulle få reda på att jag skolkat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 tro inte lärarna har fått höra om detta nu ? men visst, vill du ha en prick i skolk protokolet så. Huh???? Finns det ett sånt???? :blink: Jag skolkar lite.. men d e inga större konsekvenser man får. Så EN enda gång tror jag inte gör så mycket :lol: Så kom igen nu, pluggisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg