Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Levande ljus, lugn musik, lite finare kött/kyckling, en flaska vin, sittandes vid matbordet lääänge. Sedan lite mys i soffan till någon romantisk rulle. Vi är nog lite unga att dricka vin,eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Det tror jag nog ochså att vi är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 McDonalds är ju ungefär det mest romantiska som finns;) Njae, men skulle jag bjuda nån på romantisk middag skulle jag väl laga nåt gott, själv såklart, och sen med levande ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Hade tänkt att bjuda henne på fika på Alla hjärtans dag och köpa en blomma eller liknande. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 En liten fika med sin flickvän sitter aldrig fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.