Simontheking Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Jag håller på att skapa banor i BFME WB och dom funkar bra men jag vill att man ska ha mer commando poäng. Säg gärna ochså hur man ökar start money Tack på förhand MVH simon [ = [ ] = ] Nintendo DS [ + [ ] :: ] Citera
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Jag har inte testat att göra egna banor så jag vet inte hur man gör. Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Det kan man inte fixa i World Builder tror jag. Du kan dock använda dig av en Trainer. Har dock inget minne av var någonstans jag fick tag i den. Men med den kan man ändra kommando poängen och den biten. Citera
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Den trainern skulle jag verkligen vilja ha. Citera
Aircondition Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 simontheking var har du fixat wordbuilder? Citera
Kraver Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 den finns i appen där du installerat spelet. Citera
Aircondition Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 ja men då kan man bara testa det i 30 dar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.