Aircondition Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Jag har fått en låt på msn av nån, och den går bara att spela upp i iTunes och inte i media player. Men sen vill jag bränna den låten till min mp3, och det funkar inte eftersom det inte är en iPod. Är det någon som har iTunes och vet om man kan bränna låtar till annan mp3 än iPod? Citera
pollenallergi Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Jag har fått en låt på msn av nån, och den går bara att spela upp i iTunes och inte i media player. Men sen vill jag bränna den låten till min mp3, och det funkar inte eftersom det inte är en iPod. Är det någon som har iTunes och vet om man kan bränna låtar till annan mp3 än iPod? Du har nog fått en .m4a låt, Apples egna lilla format. Du kan konvertera den till .mp3 i iTunes genom att ställa om kodaren till .mp3, sen bara högerklicka på låten i iTunes och välja "Konvertera till mp3". Citera
Aircondition Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2006 jag fatta inte riktigt hur ställer man om kodaren? Citera
pollenallergi Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Kolla på dessa bilder så förstår du nog :) http://img450.imageshack.us/img450/5035/konv10fg.jpg http://img450.imageshack.us/img450/3224/konv21jc.jpg Citera
Aircondition Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) har gjort så nu men finns det inget sätt att få den att funka i media player? Redigerat 3 Februari 2006 av the_dark_yoda Citera
pollenallergi Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 har gjort så nu men finns det inget sätt att få den att funka i media player? När du gjort om den till mp3 format hamnar den som en ny fil i Min musik/iTunes mappen. Om det ändå inte funkar vet jag inte riktigt vad som är fel.. Citera
Aircondition Skrivet 4 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 4 Februari 2006 har gjort precis som ni sagt men när jag ska få låten till mp3:n så ska man väl klicka på "konvertera markeringen till mp3" eller? För jag har gjort så men får inte låten till min mp3. :( jag kom på hur man gjorde nu :) det var som du sa NisseN den fanns i den mappen. Tack så mycket :P :D Citera
pollenallergi Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 har gjort precis som ni sagt men när jag ska få låten till mp3:n så ska man väl klicka på "konvertera markeringen till mp3" eller? För jag har gjort så men får inte låten till min mp3. :( jag kom på hur man gjorde nu :) det var som du sa NisseN den fanns i den mappen. Tack så mycket :P :D Inte för att vara petig men jag heter NesseN.. =)Glad att kunna hjälpa till! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.