Gun Guy Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Hej, jag undra om någon skulle kunna hjälpa mig hitta och kontakta dom som har ansvar för att göra dvd filmer i sverge. Jag skulle villja be dom om en tjänst. Citera
Putside Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Du kan inte kontakta ett visst företag pga att det finns massor bolag som gör svenska dvd-skivor. Och om det är något visst bolag så gå in på deras hemsida och kontakta dem där. Citera
Gun Guy Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 3 Februari 2006 Du kan inte kontakta ett visst företag pga att det finns massor bolag som gör svenska dvd-skivor. Och om det är något visst bolag så gå in på deras hemsida och kontakta dem där. Jag vet, men det är problemet jag vet ju inget om deras hemsida. Jag behöver bara ett bolag vilket som helst. Citera
Gäst Muuu Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) sök på google Redigerat 4 Februari 2006 av mu1991 Citera
neVah Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 ska du be dem lägga ut mer anime? har sett trådar på andra forum om de med... :| Citera
Gun Guy Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Ja, jag har försökt få tag på hack//SIGN med svensk text i 6 månader. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.