Gäst onix8 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) :( JAG HAR KLARAT LIGAN OCH KOMMIT TILL BATTLE FROINT MEN JAG VET INTE VAD JAG SKA GÖRA NU :( Redigerat 3 Februari 2006 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 man kan ju köra ligan igen.. se till att fånga Latios/Latias , Groudon , Koygre.. klara battle frontier! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) man kan ju köra ligan igen.. se till att fånga Latios/Latias , Groudon , Koygre.. klara battle frontier! Vilken pokeboll fångar man Latias i? hur klarar man battle frontier :unsure: ?? Redigerat 3 Februari 2006 av onix8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 1. vilken du vill men bäst med master ball 2.skit i battle frontier det ger dej ändå inget man behöver förutom suddowodon som man fångar längst åt höger med en vatten kanna. den e bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 1. vilken du vill men bäst med master ball 2.skit i battle frontier det ger dej ändå inget man behöver förutom suddowodon som man fångar längst åt höger med en vatten kanna. den e bra. jag har anvendit master ball på rayqaza men kan man få en till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elias Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) nej tyvärr. :meddum: eller jo fast du måsste vinna den på lotteriet Redigerat 3 Februari 2006 av Elias Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 nej tyvärr. :meddum: eller jo fast du måsste vinna den på lotteriet jag har försökt jätte monga gonger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 (redigerat) Gissa hur många gånger jag har försökt då...... Men det kommer tillslut. Ps jag använde den också på Rayquaza (lite osmart). Man ska egentligen använda en Dive Ball eller en Net Ball och trycka A-B-A-B-A-A-A innan bollen har öppnat sej. Redigerat 4 Februari 2006 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Gissa hur många gånger jag har försökt då...... Men det kommer tillslut. Ps jag använde den också på Rayquaza (lite osmart). Man ska egentligen använda en Dive Ball eller en Net Ball och trycka A-B-A-B-A-A-A innan bollen har öppnat sej. jag anvende den också den på Rayquaza. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Du kan ju försöka med en Fast Ball också eftersom att Latias/Latios smiter. Fast vilken färg sa du att dom mystiska drakarna hade? Red eller Blue? Sa du blue kan du fånga Latios. Sa du red kan du fånga Latias. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Inte Dive ball eller net ball... Fast Ball funkar bra och Heavy ball också... Latios/-as väger nog mycket... Om man inte bara använder Ultra Ball... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Overraild Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Men Fast Ball och Heavy Ball finns inte i R/S/E. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg