neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 sj fick ja j***igt synliga resultat efter typ 2 månader när ja ha de börjat med att göra 20-40 armhävningar och 10-30 situps varje morgon direkt när ja vaknade... testa de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag skulle nog säga Simning, eftersom det är det mest synliga . (Som Rowyn sade)Dessutom simning är bra att kunna utantill allmänt. Men simning är det jobbigaste,men hoppats du pallar trycket . Men varför träna? Tjock eller Smal har ingen skillnad eller vill du träna upp konditionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Varför ? jo för att man vill ju bli lite starkare och uthålligare. Också för att man inte vill se ut som nått benrangel ( inte för att jag gör det ). Simmning har jag testat lite ,simmade en km på 25 min. min men man måste ju var väldigt uthållig som sagt. + att jag har 2 mil till närmsta badhus, orkar inte hålla på och åka buss hela tin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 tror att man fattar nu kanji, men det där gör väll ont i ryggen?borde göra det iaf. men om man ska träna och inte träna samma muskler hela tiden som sherikan skriver, så kan du väll göra ett schema, typ "måndag 50 st sittups+ springa 4 km" sedan "tisdag 25 armhävningar+25 brandmans armhävningar" etc etc... Hm.. Jag brukar göra "bakvända situps" ibland. Jag känner inte av det i ryggen. Får du ont gör du antagligen fel, och gör du fel, gör om gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 vissa här vill nog hellre ha synliga resultat, har jag förstått. tack för förklaringen, kanji, det klargjorde det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Okej..För det först, att få synliga resultat tar tid och är krävande, om du inte har bra självmotorik är det inget du borde ge dig på. Jag vet inte hur din kroppsbygd ser ut..Därför skriver jag ungefär hur jag gjorde/gör för att bygga upp min kropp. För det första, dra ner på läsk/godis/snabbmat. Detta gör att du kommer bli smalare. Sluta inte med det, eftersom du då kommer tröttna snabbt. Men att dra ner är inget fel. Sen borde du börja jobba upp din kondition, allt för att klara hårdare träning. Spring 3-5 dagar i veckan, ett par km. Eller cykla tex en mil. Detta kommer resultera i 30m om dagen. Gör BARA 25-30 situps om dagen. Om du gör fler resulterar det bara i starkare+längre muskler. Om du gör 25-30 kommer du få stora muskler.Jag antar att du vill få synliga magrutor. Om du har en lite slapp mage, dvs att där är lite fett så måste du bli av med det först. Dina magmuskler blir inte synliga annars. Om du vill träna dina biceps är inte hantlar det bästa sättet. Det bästa sättet är, och kommer alltid att förbli din egen kropsvikt. Gör Chin-Ups, du kommer få fin biceps/triceps av det. För att få fina bröstmuskler kan du göra så många armhövningar du orkar. Dock måste även här underhudsfett tränas bort. Om du vill snabba på din träning, ät mycket protein (tex ägg) och fibrer. Även rätt mängd kolhydrater är bra. (Fibrer används för att mätta, men blir inte fett. Om du tränar hårt kommer du att vara hungrig.) Träna inte mer än 5 dagar i veckan, musklerna måste få vila. Träna inte heller mer än 1 gång per dag. Ät protein ett par timmar innan du ska träna, och ät en mindre mängd protein och en stor mängd fibrer efter träning. Ja..Har säkert missat något. Men det här är lite grundläggande träningstips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 kroppen är varken fet eller smal , 60 kg för en 15-åring är väl normalt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Okej..För det först, att få synliga resultat tar tid och är krävande, om du inte har bra självmotorik är det inget du borde ge dig på. Jag vet inte hur din kroppsbygd ser ut..Därför skriver jag ungefär hur jag gjorde/gör för att bygga upp min kropp. För det första, dra ner på läsk/godis/snabbmat. Detta gör att du kommer bli smalare. Sluta inte med det, eftersom du då kommer tröttna snabbt. Men att dra ner är inget fel. Sen borde du börja jobba upp din kondition, allt för att klara hårdare träning. Spring 3-5 dagar i veckan, ett par km. Eller cykla tex en mil. Detta kommer resultera i 30m om dagen. Gör BARA 25-30 situps om dagen. Om du gör fler resulterar det bara i starkare+längre muskler. Om du gör 25-30 kommer du få stora muskler.Jag antar ........................... Shit, Scones! Där lärde jag mig verkligen något! Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Okej..För det först, att få synliga resultat tar tid och är krävande, om du inte har bra självmotorik är det inget du borde ge dig på. Jag vet inte hur din kroppsbygd ser ut..Därför skriver jag ungefär hur jag gjorde/gör för att bygga upp min kropp. För det första, dra ner på läsk/godis/snabbmat. Detta gör att du kommer bli smalare. Sluta inte med det, eftersom du då kommer tröttna snabbt. Men att dra ner är inget fel. Sen borde du börja jobba upp din kondition, allt för att klara hårdare träning. Spring 3-5 dagar i veckan, ett par km. Eller cykla tex en mil. Detta kommer resultera i 30m om dagen. Gör BARA 25-30 situps om dagen. Om du gör fler resulterar det bara i starkare+längre muskler. Om du gör 25-30 kommer du få stora muskler.Jag antar att du vill få synliga magrutor. Om du har en lite slapp mage, dvs att där är lite fett så måste du bli av med det först. Dina magmuskler blir inte synliga annars. Om du vill träna dina biceps är inte hantlar det bästa sättet. Det bästa sättet är, och kommer alltid att förbli din egen kropsvikt. Gör Chin-Ups, du kommer få fin biceps/triceps av det. För att få fina bröstmuskler kan du göra så många armhövningar du orkar. Dock måste även här underhudsfett tränas bort. Om du vill snabba på din träning, ät mycket protein (tex ägg) och fibrer. Även rätt mängd kolhydrater är bra. (Fibrer används för att mätta, men blir inte fett. Om du tränar hårt kommer du att vara hungrig.) Träna inte mer än 5 dagar i veckan, musklerna måste få vila. Träna inte heller mer än 1 gång per dag. Ät protein ett par timmar innan du ska träna, och ät en mindre mängd protein och en stor mängd fibrer efter träning. Ja..Har säkert missat något. Men det här är lite grundläggande träningstips. Några väldigt bra tips ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 kroppen är varken fet eller smal , 60 kg för en 15-åring är väl normalt ? Då är nog min guide perfekt för dig. Löpningen är bra för din kondition+benmuskler, även om du inte behöver bränna särskillt mycket fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Vaddå, löpning vet väl alla att det är ett av dom bästa sätten att träna upp benen och konditionen på? Och jag brukade förr göra 100 situps tre ggr om dan och 50 armhävningar 3 ggr om dan och det fick jag jävligt synliga resultat av? Fat man blev jävligt trött på kvällen :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Phaedrus Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2006 Jag brukar köra 60-100 Sit Ups, 60-100 Rygglyft och 20 Armhövningar varje dag. Samt lite armlyft med hantlarna och lite annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.