Brawler Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Jag tror det va typ 1-2 år sen.. Jag är inte direkt en som gråter :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 grät en del för en vecka sen när jag bara låg i min säng plötsligt kom min döda hund upp i tankarna..saknar den så himla mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 när jag tänker på min döda farmor kan jag börja gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 härom dagen när jag trampa på en bräda med en spik i den gick in ca 1 cm in i foten hoppa runt och skrek.... fick sätta på ett plåster och ett bandage :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 Låg i sängen på kvällen och tänkte på farmor......... grät i 3 minuter... <:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeyona Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Grät senast när min kanin Stampe dog, hon blev 8 år och saknar henne något enromt.. Sen ska gråter jag varje gång jag tänker på min farbror som dog i en eldsvåda i slutet av april... Saknar honom något enormt... Sen tycker jag det är roligt att läsa att "äldre" killar också gråter.. Det är det sötaste som finns ^_^. Många av mina killkompisar säger att de aldrig gråter.. ^^ tror inte på det.. Hehe Redigerat 6 September 2006 av zeyona Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Senaste gången jag grät var när jag hade så mycket läxor att jag tyckte allting var så hopplöst att jag bröt ihop. :( Redigerat 6 September 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 6 September 2006 Rapport Dela Skrivet 6 September 2006 (redigerat) Jag grät senast i dag på morgonen för att jag blev väldigt frustrerad på min tröja. Jag fick inte på mig den och till sist började jag svära och gråta, det tog 10 minuter innan jag fick på mig tröjan. :( på grund av en tröja? jag började gråta för en ganska konstig anledning: det var inte så att jag grina mycket men ett par tårar iallafall. jag simmar och så skulle vi ha slangträning dagen efter(första gången) och jag hade ingen slang och typp alla andra hade en och då frågade jag om jag kunded köpa en slang dagenefter och det gick bra.(de var nära att min röst brast) sen när jag dök i så tänkte jag på det och jag tyckte att jag var ganska värdelös som var orolig för en sån ssak som en slang och då föll en tår :S :bah: Redigerat 6 September 2006 av Great Gonzales Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Igår. När jag kände att jag gav upp hopp mot kärlekslivet ett tag och började längta till höstlovet. Jag är utsliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 No offence, men jag kan faktiskt inte förstå hur man kan gråta över något som läxor eller tröjor. Kärlek och Fysisk/psykisk smärta kan jag förstå. Jag har nog aldrig gråtit över fysisk smärta. Men jag är väldigt känslig över allt psykiskt. Jag bryr mig mckt om min familj så om något händer allvarligt händer dom så brukar jag gråta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Var ett bra antal år sedan, när min farfar gick bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 7 September 2006 Rapport Dela Skrivet 7 September 2006 Jag grät senast i dag på morgonen för att jag blev väldigt frustrerad på min tröja. Jag fick inte på mig den och till sist började jag svära och gråta, det tog 10 minuter innan jag fick på mig tröjan. :( Det är väl inte fel att gråta över småsaker? Det gör jag också ibland, som till exempel när jag förlorar i dataspel. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.