Plasma Skrivet 30 December 2006 Rapport Skrivet 30 December 2006 Va hemskt mario :( Jag gråter nästan aldrig Citera
Pelleelle Skrivet 31 December 2006 Rapport Skrivet 31 December 2006 jag grät glädje tårar(räknas dom?) när jag klarade sephiroth på kh2 Citera
DarKElitE Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 jag är verkligen ledsen men livet går vidare. :) Citera
purjo Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 grät som mest när min mamma dog :( R.I.P Vet hur de känns att förlora en förälder.. längesedan ja grät nu..Kommer inte ihåg faktiskt.. Citera
DarKElitE Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 vädigt tråkigt. Man får ont i hjärtat och man får mardrömar om det :( Citera
SmeK Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Skrivet 3 Januari 2007 jag gråter över min gamla katt som vi hade innan mina föräldara skilldes sej. vi va tvunga att ge bort han :( men han kom inte tillbaka till den nya ägaren för att han stack därifrån på direkten :( annars gråter jag väldigt ofta tex när min syrra bara kommer fram till mej bara för att mobba mej :( och när jag ser på känslosamma filmer brukar jag få en klump i halsen... Citera
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Skrivet 4 Januari 2007 Igår natt när jag skulle sova, jag måste ha skadat ett revben eller nåt som ligger och trycker på lungan, så det gör ont så in i h-e när jag andas djupt, skrattar hostar eller så. Jag känner igen det där :unsure: . Citera
Johkie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) Igår natt när jag skulle sova, jag måste ha skadat ett revben eller nåt som ligger och trycker på lungan, så det gör ont så in i h-e när jag andas djupt, skrattar hostar eller så. mm ja med. jag grät nog senast för 6-7 år sen när jag blev inknuffad i en sån där som gör bastun varm. de va rätt varmt plus att jag hade den där i typ 5 sec. brände ett stort jäkla hål i skinnet. s*tan va de gjorde ont. kunde inte luta mig mot ryggen i flera dar efter de. fast om glädje tårar räknas som ruby king sa grät ja för 3 dar sen för att jag äntligen gjorde klart en skitsvår quest på wow Redigerat 6 Januari 2007 av BeAOoogieBoogie Citera
Pelleelle Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) Igår natt när jag skulle sova, jag måste ha skadat ett revben eller nåt som ligger och trycker på lungan, så det gör ont så in i h-e när jag andas djupt, skrattar hostar eller så. Aj, aj, aj, aj... det vill nog inte jag göra... xD Redigerat 6 Januari 2007 av ruby king Citera
IceSpyro Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 när Insomniac Games lämnade Spyro:D Och för en timme sen börja min bror gråta.. Han och jag körde lite Jackass:D.. Vi hittade en kundvagn i skogen och körde mot en stor jordhög och vi flög långt dp börja han gråta och ja skratta.. Citera
KalphiteQ Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Grät också när min kompis pappa dog tyckte det va sorgligt lixom. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.