Chainsawkitten Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Igår, min mormor har cancer, hon ringde hit och yrade en massa. Hoppas hon klarar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Igår, min mormor har cancer, hon ringde hit och yrade en massa. Hoppas hon klarar sig. du vet att cancer är dödligt, på de flesta ställena. sen beror det på hur långt tid det gått ifall man kan operera bort det. min farfar dog i cancer :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sasuke Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 MIn kusin dog i cancer :cry: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 grät som mest när min mamma dog :( Stackars dig skulle aldrig kunna gå vidare.Vet inte hur det är att förlora en förälder men jag kan nog ändå säga att det nog är tungt. Började nästan gråta själv när jag läste det där om din mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) jag slängde en tår för någon timme sen... jag tänkte på att jag sitter ensam i matsalen... :( (det är därför det står att mitt liv suger i min signatur...) Redigerat 15 Januari 2007 av ruby king Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Det var nog när mormor fick en stroke (hjärnblödning) förra året :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 jag slängde en tår för någon timme sen... jag tänkte på att jag sitter ensam i matsalen... :( (det är därför det står att mitt liv suger i min signatur...) Har du inga vänner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.