Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.

isMaNnen

Rekommendera inlägg

th00rd, det är ju ni som klagar på att islam bråkar för det jyllands posten har gjort. Nu så tycker ni inte att det var rätt att dem bad om ursäkt och ni vill fortsätta bråka.

Kaktus-Killen, jaha... Är det därför jag känner många som blir arga för att man driver med jesus eller något. Hallå! Ni har inte fattat nåt än! Kom inte med ordet alla för att några personer drar in våld. Ska jag säga att alla kristna är idioter för att någon har skjutit en person eller?! VAVA!

Nej du har förstått mig helt fel, att jyllands posten bad om ursäkt är helt fel enligt mig, eftersom att jag inte tycker att dom har något att be om ursäkt för. Dock så var det bra att dom gjorde det pga folk slipper komma till skada. Vilket egentligen inte bör hända för en sådan harmlös handling. Förstår du mig? Det finns inget att bråka om, men då dom flesta religösa fanatiker gärna brukar våld för att försöka visa att deras tro är den rätta, och den kan man på något sätt inte driva med. Vilket egentligen bara visar hur svag den är.En harmlös handling trappas upp till något så stort att man kan ta död på andra människor pga av det. Sorgligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Hela den islamiska tron är patetisk och "sorglig".

"oj han sa nåt om Muhammed! vi bränner ner danmark o sveriges ambassader!"

är det sånna människor du försvarar Puck0?

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur kan du ta sånna personer i försvar det kommer jag aldrig att förstå, dom är så lättstötta när det gäller mohammed så man kan tro att dom är förlovade med hans benbitar. Våran enda chans att behålla våran värld som den är, är att släppa ett par atombomber mitt i mecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Kaktus-Killen

Även fast det där lät rätt hårt så kan jag hålla med, man märker att de kommer hit, snyltar på bidrag, o bråkar me varje svensk de råkar få för sig att j*vlas med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner ca ett dussin invandrare, inte en enda är bråkmakare och inte en enda lever på bidrag, samtliga har jobb (utom barnen då). Anledningen till att ni tror att alla invandrare bråkar är för att de få som gör det hamnar i tidningen och får uppmärksamhet, medan de skötsamma knappt märks, och då tror ni att alla invandrare är krimminella eftersom att ni tycks sakna förmågan att tänka logiskt. Och de som lever på bidrag, få av dem vill det, de allra flesta söker jobb, men tack vare att de kanske har en stark brytning eller är dålig på svenska så får de inte jobben.

Och sen då: Hur många svenskar tror ni gör sånt här då? Minst lika många, men ni tycks inte reagera lika strarkt när de gör nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Invandrare har dessutom inte rest hit frivilligt ofta har de haft det svårt i sitt hemland. Så respekterar invandrare lika mycket som svenska invånare. Tänk om jag skulle gå runt och säga indianer är några j. idioter blabla. Låter inte speciellt fint va?

Den danska tidningen är lite väl dumma, de visste mycket vilken väl vilken effekt det skulle bli.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner ca ett dussin invandrare, inte en enda är bråkmakare och inte en enda lever på bidrag, samtliga har jobb (utom barnen då). Anledningen till att ni tror att alla invandrare bråkar är för att de få som gör det hamnar i tidningen och får uppmärksamhet, medan de skötsamma knappt märks, och då tror ni att alla invandrare är krimminella eftersom att ni tycks sakna förmågan att tänka logiskt. Och de som lever på bidrag, få av dem vill det, de allra flesta söker jobb, men tack vare att de kanske har en stark brytning eller är dålig på svenska så får de inte jobben.

Och sen då: Hur många svenskar tror ni gör sånt här då? Minst lika många, men ni tycks inte reagera lika strarkt när de gör nånting.

Invandrare är överreprensenterade i kriminalitet och i folk som lever på bidrag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...