Goglashszzz Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Kola king Är din mamma, pappa invandrare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 @Alago: Jag får en känsla av att vi har en rasist här.... Angående ämnet så tycker jag att att de ska få hålla på som de vill, bara det inte går ut över någon annan. (jag vet, jag kanske blev lite för seriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 @Alago: Jag får en känsla av att vi har en rasist här.... Angående ämnet så tycker jag att att de ska få hålla på som de vill, bara det inte går ut över någon annan. (jag vet, jag kanske blev lite för seriös) Hur f*n menar du att det kan hålla på som de vill utan att det går ut över någon annan? Fundera på det ett tag, och inse att det måste gå ut över nån om dom ska fortsätta som dom gör idag. dom=all över en kant, men i brist på att förklara bättre så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Nej, och innan du frågar: Jag har inte invandrare i släkten överhuvudtaget, mina förfäder kom hit på 1400-talet typ. Dock känner jag som sagt ett flertal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Nej, och innan du frågar: Jag har inte invandrare i släkten överhuvudtaget, mina förfäder kom hit på 1400-talet typ. Dock känner jag som sagt ett flertal. Tillbaka till ämnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Mm, visst. Det var han som frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Okej åter till ämnet. Jag tycker att det är "SÅ" löjligt med olika religioner det kommer bara en massa fantiker som blir helt galna med sin tro, där vi har ett exempel på araberna och kurderna, vi kan ta ett exempel ur koranen. Om man stjäl så vill dom att man ska knäcka armarna på personen så att man inte ska göra om misstaget. Tycker ni att det är rättvisa straff, ett till ex: Om någon "snackar skit" om en person så ska man klippa av personens tunga. Det är som vi i sverige skulle börja med att knäcka benen på alla som gick mot rött ljus? Vad tycker ni!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Okej åter till ämnet. Jag tycker att det är "SÅ" löjligt med olika religioner det kommer bara en massa fantiker som blir helt galna med sin tro, där vi har ett exempel på araberna och kurderna, vi kan ta ett exempel ur koranen. Om man stjäl så vill dom att man ska knäcka armarna på personen så att man inte ska göra om misstaget. Tycker ni att det är rättvisa straff, ett till ex: Om någon "snackar skit" om en person så ska man klippa av personens tunga. Det är som vi i sverige skulle börja med att knäcka benen på alla som gick mot rött ljus? Vad tycker ni!! Det verkar som en otroligt bra idé för att få folk att sluta gå mot rött ljus, man får ju inte göra så, så det är klart vi ska knäcka benen på dom.Tycker också att kvinnor som våldtas ska stenas till döds pga att dom har dragit skam över hela sin familj. Folk som har det bätrre än oss andra ska också mördas, och självmordsbombning är ju lämpligt då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Vi svenskar tar lätt på saker och ting, vi är primitiva. Om du tar islamer har dom väldigt svårt att uppfatta vad som är rätt och fel, därför gör dom som de vill. Jag har mycket emot att de måste angripa oskyldiga bara för de är arga. Ändå hade danskarna lagen på sin sida, dom hade rätt att publicera Muhammed och därför tycker jag att detta är sjukt. Jag glömde visst att danskarna hade inte Islams lag på sin sida, men det spelar väl ingen roll eftersom dom inte tillhör den religionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Fuzion, man får tycka fast inte göra så att det kränker folk. Tror du att muslimerna blev glada när dem såg det där? Vava! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) Fuzion, man får tycka fast inte göra så att det kränker folk. Tror du att muslimerna blev glada när dem såg det där? Vava! Tror du jag blev glad när jag såg attacken mot WTC? Står muslimer högra än oss andra, alla måste följa deras lagar,regler och värderingar. EDIT: Vi tar den här bilden t.ex. http://www.uriasposten.net/pics/JP-011005-...ed-Westerga.jpg Den säger ganska mycket, varför tror du att man har fått den bilden av muslimer för? Anses detta som en kränkning eller är det bara fakta. "Vi blir kränkta av denna bild, Muhammed ser ju ut som en självmordsbombare, kom så går vi o spränger folk som tycker att detta är roligt" Redigerat 12 Maj 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 *Puck0, Nej, det angår inte mig eftersom jag har inget med det att göra. Men kanske vissa av oss har sagt det femtio gånger : Vi följer inte deras lagar eftersom vi inte tillhör deras religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.