Goglashszzz Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Nej ja är inte rasist. Men borde inte isåfall muslimerna var rasister för dom går omkring och kränker folk eller Räknas inte dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 Muslimer tål ju f*n ingenting, säger man imot hoppar de omkring o skriker "RESPEKT!" ... med en viss överdrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Omg? thOORd, fatta nångång. Dem där är inte ens muslimer som spränger hus och allt. Vet du hur många som bor i Irak tycker det är hemskt när Bin Ladin kapade WTC. Det angår inte dem. Dra inte in alla för bara några procent idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 me tanke på att självmordsbombarna spränger folk jämt o ständigt så tar de slut snart ändå. Jag bryr mig knappt om "o 14 civila dog idag i Irak blahblah" för det är samma skit varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 Omg? thOORd, fatta nångång. Dem där är inte ens muslimer som spränger hus och allt. Vet du hur många som bor i Irak tycker det är hemskt när Bin Ladin kapade WTC. Det angår inte dem. Dra inte in alla för bara några procent idioter. Konstigt att jag brukar läsa i tidningen att muslimer & islamer bränner upp flaggor och förstör andras liv. :blink: Dom uppfattar inte vad som är rätt och fel, men det vore kränkade att säga att alla beter sig på det viset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Omg? thOORd, fatta nångång. Dem där är inte ens muslimer som spränger hus och allt. Vet du hur många som bor i Irak tycker det är hemskt när Bin Ladin kapade WTC. Det angår inte dem. Dra inte in alla för bara några procent idioter. Det är visst muslimer, hur kan det ha undgått dig? Förlåt mig, jag menar inte alla, jag menar vissa muslimer. Men o andra sidan så tjatar ni ju så j*vla mkt om att ALLA muslimer är kränkta av muhammedbilderna, och då tycker jag faktiskt att alla muslimer kan spränga sig själva i luften. Förstå att om alla muslimer är upprörda på oss svenskar, bränner flaggor o spränger saker lite var som helst pga av att några har ritat ett par bilder. Så förstår du väl att vi reagerar på samma sak, t.ex. under WTC attacken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jaha? Men dem gjorde det mot USA för att dem bråkar överdrivet mycket med alla länder. Wow några bilder? Det är nästan bara norden som tycker så. Kaktus-Killen, så tänk om det händer att någon i din släkt blir sprängd i luften. Skulle du säga blablabla det händer varje dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Jaha? Men dem gjorde det mot USA för att dem bråkar överdrivet mycket med alla länder. Wow några bilder? Det är nästan bara norden som tycker så. Kaktus-Killen, så tänk om det händer att någon i din släkt blir sprängd i luften. Skulle du säga blablabla det händer varje dag? Bråkar USA onödigt mycket med alla länder? Om USA inte skulle finnas så skulle det med största säkerhet vara krig. Undra varför dom gick in i Irak, var det bara för att dom ville "bråka"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Hur f*n vet du att det bara är i norden som tyvker så. Du ska inte säga att ala i norden tycker att muslimerna är dumma i huvet. Det är bara väldigt många som tycker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Sa jag alla? Vava! Jag menar att det vanligaste i norden är att man tror på vetenskapliga teorier och inte religiösa teorier. th00rd, ja, dem gick ju in för att dem trodde det fanns kärnvapen. Fast det fanns det inte, och att dem gick in pågrund av oljan. Varför tror du då bensinen bara blir dyrare när USA startade krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 (redigerat) Jaha? Men dem gjorde det mot USA för att dem bråkar överdrivet mycket med alla länder. Wow några bilder? Det är nästan bara norden som tycker så. Kaktus-Killen, så tänk om det händer att någon i din släkt blir sprängd i luften. Skulle du säga blablabla det händer varje dag? Svenskar är inte som efterblivna muslimer o spränger sig, förstår du skillnaden? Jag bryr mig inte om att folk dör der nere längre för ATT DET ÄR SAMMA SAK VARJE DAG, man tröttnar som f*n på att höra det, och har du tänkt på att det inte är olyckor, skulle nån i min släkt bli spräng skulle det vara en olycka, men nere i Iran/Irak springer idioter omkring med bomber i byxorna. och sluta skriv "Vava!" Redigerat 17 Maj 2006 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Så du menar att bensinen i svergie blir dyrare för att usa gick in irak.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA det var det dummaste jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.