Gäst Radicus Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 * Morad, Vad menar du med att "du har varit en muslim"? Snacka om att dina föräldrar/släkt borde varit förkrossade, du är bara 11 år...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Lol, varför tar du inte upp vad svenskar säger då? :huh: Inget, för om man säger nåt så får man antagligen stryk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Vi har kommit lite off topic kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 dem snakar skit i sina tidningar om erupa och kurder och usa men varför får inte danskarna snaka skit om dera<s relion det fattar jag inte jag har varit muslim men jag är emot deras relion lol, är det en lek att tro på en religion. Du kan inte säga så här, jag trodde på Shiva, då var jag hindhu. Men nu är jag kristen och tror på Jesus. Och varför är du emot Islam? Kom med en bra anledning och inte det här. *Dem spränger sig själva* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 Dom förtrycker folk har du inte har talas om dom här Heders morden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 * Alago, jag vet vad du menar. De definerar stolthet för religionen på ett väldigt extremt & överdrivet sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 dem snakar skit i sina tidningar om erupa och kurder och usa men varför får inte danskarna snaka skit om dera<s relion det fattar jag inte jag har varit muslim men jag är emot deras relion Varför är det ytterst ovanligt med självmordsbombare i Sverige tror du? Och varför är det så vanligt i t.ex Irak? Vad är det som driver dessa människor till att ta sitt och andras liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ja dem är galna. Men alla muslimer är inte självmordsbombare. Alltså om ni fattar att många muslimer blir arga på om ni snackar skit om dem. Varför skriver ni ens om dem då! Vill ni bara skapa mer bråk och skylla på dem senare? Det var så Jyllands posten tänkte. Dem visste redan att om man bildar profeten Muhammed så blir muslimerna arga. Varför gör dem det då? För att Islam ska få dåligt rykte eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ja vet inte vad jyllands posten tänkte men det var väl en överdrift att döda människor och att förstöra andra lands ambassader och bränna deras flaggor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Ja dem är galna. Men alla muslimer är inte självmordsbombare. Alltså om ni fattar att många muslimer blir arga på om ni snackar skit om dem. Varför skriver ni ens om dem då! Vill ni bara skapa mer bråk och skylla på dem senare? Det var så Jyllands posten tänkte. Dem visste redan att om man bildar profeten Muhammed så blir muslimerna arga. Varför gör dem det då? För att Islam ska få dåligt rykte eller? Har dom inte redan ett dåligt rykte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 (redigerat) Ja vet inte vad jyllands posten tänkte men det var väl en överdrift att döda människor och att förstöra andra lands ambassader och bränna deras flaggor. Jyllands posten får skylla sig själva eftersom dem visste att många muslimer tar in våld om någon kränker ens religion men dem gjorde det. Sen när dem fått hämnats så börja dem gråta >:( Fuzion, finns en massa kristna som har dåligt rykte, även judar. Hindhuer, budhismer, sikhismer. Finns en massa grupper som är emot många mer religioner. Så Islam är inte våldsammaste religionen. En kille i vår skola slog sönder en indier för att han inte la bibeln som den var innan. Redigerat 24 Maj 2006 av Puck0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Pucko du är ju f*n som dom.. Dom får skylla sig själva , tänk så skulle alla tänka så. Tänk så hade jylland posten fått damp och bombat sönder muslimerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.