Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Gäst Radicus

* Morad, Vad menar du med att "du har varit en muslim"?

Snacka om att dina föräldrar/släkt borde varit förkrossade, du är bara 11 år...?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kaktus-Killen

Lol, varför tar du inte upp vad svenskar säger då? :huh:

 

Inget, för om man säger nåt så får man antagligen stryk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

dem snakar skit i sina tidningar om erupa och kurder och usa men varför får inte danskarna snaka skit om dera<s relion det fattar jag inte

 

jag har varit muslim men jag är emot deras relion

 

lol, är det en lek att tro på en religion. Du kan inte säga så här, jag trodde på Shiva, då var jag hindhu. Men nu är jag kristen och tror på Jesus.

 

 

Och varför är du emot Islam? Kom med en bra anledning och inte det här.

 

*Dem spränger sig själva*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dem snakar skit i sina tidningar om erupa och kurder och usa men varför får inte danskarna snaka skit om dera<s relion det fattar jag inte

 

jag har varit muslim men jag är emot deras relion

 

Varför är det ytterst ovanligt med självmordsbombare i Sverige tror du? Och varför är det så vanligt i t.ex Irak? Vad är det som driver dessa människor till att ta sitt och andras liv?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja dem är galna. Men alla muslimer är inte självmordsbombare. Alltså om ni fattar att många muslimer blir arga på om ni snackar skit om dem. Varför skriver ni ens om dem då! Vill ni bara skapa mer bråk och skylla på dem senare?

 

Det var så Jyllands posten tänkte. Dem visste redan att om man bildar profeten Muhammed så blir muslimerna arga. Varför gör dem det då?

 

För att Islam ska få dåligt rykte eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Ja dem är galna. Men alla muslimer är inte självmordsbombare. Alltså om ni fattar att många muslimer blir arga på om ni snackar skit om dem. Varför skriver ni ens om dem då! Vill ni bara skapa mer bråk och skylla på dem senare?

 

Det var så Jyllands posten tänkte. Dem visste redan att om man bildar profeten Muhammed så blir muslimerna arga. Varför gör dem det då?

 

För att Islam ska få dåligt rykte eller?

 

Har dom inte redan ett dåligt rykte?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja vet inte vad jyllands posten tänkte men det var väl en överdrift att döda människor och att förstöra andra lands ambassader och bränna deras flaggor.

 

Jyllands posten får skylla sig själva eftersom dem visste att många muslimer tar in våld om någon kränker ens religion men dem gjorde det. Sen när dem fått hämnats så börja dem gråta >:(

 

Fuzion, finns en massa kristna som har dåligt rykte, även judar. Hindhuer, budhismer, sikhismer.

 

Finns en massa grupper som är emot många mer religioner.

 

Så Islam är inte våldsammaste religionen. En kille i vår skola slog sönder en indier för att han inte la bibeln som den var innan.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...