Goglashszzz Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Nej ja blir bara förbannad... Jyllands posten skulle inte bett om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Varför skulle dem inte bett om ursäkt? Vill du att flera danskar&svenskar skulle bli dödade? Där ser du, du tigger grova döds misshandel! Sedan skyller du på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 asså pucko det dog inga svenskar eller danskar utan muslimer , som blev helt crazy... kollade du inte på nyheterna då det hände?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Jyllands posten bad aldrig om ursäkt för publiceringen av bilderna endast för reaktionen av dom. Vi lever in en värld där man ibland måste tolerera sådan man inte tycker om... notera att jag inte skrev acceptera. Vad är mest kränkande... att se en avbildning man inte tycker om? eller att inte få avbilda överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 asså pucko det dog inga svenskar eller danskar utan muslimer , som blev helt crazy... kollade du inte på nyheterna då det hände?? Alago jo, det fanns Svenskar&Danskar i danska ambasaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Puck0, varför vill du inte inse! De kunde publicera hur många bilder som helst eftersom vem vill bry sig om lagarna som ni muslimer & islamer använder er av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Jaha, då så vill dem ju att dem ska få stryk helt enkelt. Jag stödjer inte dem som bombade ambassaden men eftersom ni drar in alla muslimer och kallar dem självmordsbombare så får jag också komma med åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Varför diskuteras det här fortfarande ? Se framåt barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2006 Guggo, jag skriver inte för att värdera någon folk grupp eller något. Vill bara att dem dära ska förstå att alla är lika värda. Man blir inte mindre värd bara för ett fåtal är dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jaha, då så vill dem ju att dem ska få stryk helt enkelt. Jag stödjer inte dem som bombade ambassaden men eftersom ni drar in alla muslimer och kallar dem självmordsbombare så får jag också komma med åsikter. Vet inte heller varför dom gjorde det, men vem visste att ni skulle bli så j*vla aggressiva som kallar in terrorister för att döda danskarna som publicerade bilderna?! Ni blandar in mer länder än bara Danmark i er j*vla Rampage, man blir trött av nyheterna varje dag! (När jag menar ni menar jag vissa muslimer & islamer) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Där ser ni! Ni vill få muslimerna arga! Det är ungefär lika svårt som att plocka upp en liten sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2006 Jaha, då så vill dem ju att dem ska få stryk helt enkelt. Jag stödjer inte dem som bombade ambassaden men eftersom ni drar in alla muslimer och kallar dem självmordsbombare så får jag också komma med åsikter. FuzioN, dem tog risken. Dem visste att det fanns en stor risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.