Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Gäst Kaktus-Killen

Jag bryr mig inte ens om att folk nere i Iran etc dör längre av självmordsbombare, typ alla jag pratar om detta med säger saker som "de borde ju ta slut snart?"

 

Vilken för övrigt borde stämma.

 

Ok, innan jag börjar skriva så vill jag bara påpeka att jag INTE är kaktus-killen, dock en vän till han och därav namnet som är väldigt likt.

 

Jag tycker det var rätt agerat att jyllands-posten att publicera bilderna som förövrigt var ganska roliga. Sen var det ju jävligt onödigt att alla muslimer skulle löpa amok, alla hade inte ens sett bilderna men sprang ändå runt och hatade danmark. j*vla "overreaction-squad" betedde sig muslimerna i mellanöstern sig som. OCH FÖRRESTEN VAR DET JÄVLIGT BRA AV DEN NORKSA OCH FRANSKA TIDNINGEN ATT PUBLICIERA BILDERNA ! men jävligt lamt av sverige att låta bli.Sen skulle dom gett f*n i att be om ursäkt, FREEDOM OF SPEECH FTW, iaf tryckfrihet men iaf:D

Redigerat av Kaktus-Killen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Jyllands posten gjorde bilderna för att dem tyckte att muslimerna bombar för sin religion. Aha, men sen så tar dem risken och det hände att dem blev bombade. Jag tycker Jyllandsposten förtjäna det. Och om någon av er blir drabbade av att ni publicerar bilderna så skiter jag fullständigt i det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jyllands posten gjorde bilderna för att dem tyckte att muslimerna bombar för sin religion. Aha, men sen så tar dem risken och det hände att dem blev bombade. Jag tycker Jyllandsposten förtjäna det. Och om någon av er blir drabbade av att ni publicerar bilderna så skiter jag fullständigt i det.

 

där kom det muslimiska andan fram. Du beteer dig precis som dom muslimer som har beskrivits i denna diskussion, och när vi har gjort det så säger ungefär så här. "dra inte alla över samma kant" "alla är inte så, endast ett fåtal". Eftersom att du själv tycker att man förtjänar att straffas för att publicera bilder på Muhammed.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Nej, jag hade inte tänkt och skjuta personen som ritade bilderna. Men dem visste att det fanns en risk så tog dem den. Men sen när dem ber om ursäkt och det är lungt igen så säger ni att dem inte borde be om ursäkt. Det är ju ni som vill ha bråk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag hade inte tänkt och skjuta personen som ritade bilderna. Men dem visste att det fanns en risk så tog dem den. Men sen när dem ber om ursäkt och det är lungt igen så säger ni att dem inte borde be om ursäkt. Det är ju ni som vill ha bråk.

 

Jyllands posten bad INTE om ursäkt för publiceringen av bilderna endast för att en del människor kände sig kränkta.

 

Man borde inte behöva be om ursäkt för något så självklart, det borde inte finnas någon risk för den som önskar att avbilda Muhammed.

 

Den som vill avbilda Muhammed måsta ha en rätt till att få göre det, att införa ett förbud där den enda grunden till förbudet är en religion.... då har vi glömt allt om vad demokrati och frihet är.

 

 

På tal om risker... för ett antal år sedan i USA, precis efter att svarta män och kvinnor fått rösträtt så var risken att bli misshandlad eller om man hadde otur dödad när man som svart gick för att rösta närapå 100%...

 

Det är aldrig den som utövar sina mänskliga rättigheter som gör fel utan den som försöker förhindra dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

Nej, jag hade inte tänkt och skjuta personen som ritade bilderna. Men dem visste att det fanns en risk så tog dem den. Men sen när dem ber om ursäkt och det är lungt igen så säger ni att dem inte borde be om ursäkt. Det är ju ni som vill ha bråk.

 

Lugnt?! Ni vill fanimej döda varje dansk ni ser för ni tycker dom har kränkt er.

Ni drar in hela Jorden i en j*vla enorm "rampage".

 

-Gud, vi har hämnats på danskarna, säger en muslim.'

-På vilket sätt, min son? säger gud.

-Vi har bombat ner hela jordklotet i aska! säger muslimen.

-Vilken dålig nyhet, "amen" för i h*lvete! Ni är skitkorkade, säger gud.

 

Det var väl inte guds ord att förstöra...

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, jag hade inte tänkt och skjuta personen som ritade bilderna. Men dem visste att det fanns en risk så tog dem den. Men sen när dem ber om ursäkt och det är lungt igen så säger ni att dem inte borde be om ursäkt. Det är ju ni som vill ha bråk.

 

Ska man hålla inne med sina åsikter för att det alltid finns en risk att det finns vissa människor som inte håller med om den? Jag förstår inte riktigt vad du menar, ska man leva i förtryck pga att om man inte gör det så finns det en risk att bli skadad? Och detta tycker du är bra? Man förtjänar alltså att bli straffad om man inte ger upp sin frihet. Låter ju inte så vettigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Radicus

emh... får jag säga att ni är skit töntiga som håller på såhär. Liknande beteende kan även hittas i sandlådan.

 

emh... detta är en debatt...

Förresten, vad har en sandlåda med någons beteende att göra?

*hostar, är bara allergisk mot skitsnack & onödiga inlägg. (Ej §1.1)

 

Självklart är det inget fel på eran religion... men ert syfte att vara trogen gud verkar ruttna bort.

Tror inte att gud verkligen ville att ni skulle skada oskyldiga, dessutom skulle han nog också skrattat åt bilderna på Jyllands-posten.

Redigerat av FuzioN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...