ajar Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Bilderna som danskarna och araberna bråkar om kommer ifrån en dansk barnbok vars syfte var att få barn att förstå den islamska kulturen. Så det är ganska löjligt att de bråkar om saker som från början skulle leda till att människor förstod sig på deras kultur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Måste du dra upp den här tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 26 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2006 Har du problem Ganon ingen vill diskutera mer så ge f*n o dra upp den. :rolleyes: kan vi ge f*n i o dra upp den igen :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 För er småbarn som inte vet hur bilderna ser ut så kan ni studera min användarbild, en av alla bilderna B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Jag tar och anmäler dig genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Bra! Ioförsig lite onödigt. Eftersom jag knappast skulle anmäla dig om du hade en bild på jesus som gjorde nåt roligt. Och ja jag är kristen men det märks knappast. EDIT : Du får gärna kopiera stycket ur fuska.se's "regelbok" där det står att man inte får ha bild på mohammed. ( Seriöst! ) För jag har gett f*n i att läsa den. Redigerat 29 Juni 2006 av kaktus-mannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Fattar du vad som hände när folk publicerade den dära bilden? Tror du en j*vla snorunge som dig har rätt och göra det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej, det finns inga regler på Fuska.se som säger att man inte får ha en bild av Mohammed, dock så är en LAG i Sverige som lyder så. Med tanke på ditt beteénde så bör du inte komma hit och kalla oss "Små-barn" då du själv bör visa dig vara mycket mer mogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen. Sorry om det var § 1.19! Redigerat 29 Juni 2006 av Fusion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen. Sorry om det var § 1.19! Det finns ingen lag i sverige som förbjuder bilder av muhammed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen. Sorry om det var § 1.19! Det är diskriminering fattar du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej det är inte diskremerig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.