Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

Bilderna som danskarna och araberna bråkar om kommer ifrån en dansk barnbok vars syfte var att få barn att förstå den islamska kulturen. Så det är ganska löjligt att de bråkar om saker som från början skulle leda till att människor förstod sig på deras kultur.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst kaktus-mannen

Bra! Ioförsig lite onödigt. Eftersom jag knappast skulle anmäla dig om du hade en bild på jesus som gjorde nåt roligt. Och ja jag är kristen men det märks knappast.

 

EDIT : Du får gärna kopiera stycket ur fuska.se's "regelbok" där det står att man inte får ha bild på mohammed. ( Seriöst! ) För jag har gett f*n i att läsa den.

Redigerat av kaktus-mannen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, det finns inga regler på Fuska.se som säger att man inte får ha en bild av Mohammed, dock så är en LAG i Sverige som lyder så.

 

Med tanke på ditt beteénde så bör du inte komma hit och kalla oss "Små-barn" då du själv bör visa dig vara mycket mer mogen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen.

 

Sorry om det var § 1.19!

Redigerat av Fusion
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen.

 

Sorry om det var § 1.19!

 

 

Det finns ingen lag i sverige som förbjuder bilder av muhammed.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag.

 

Så jag tror att det är en regel på Fuska.se att han inte får göra så, med tanke på att det bryter mot lagen.

 

Sorry om det var § 1.19!

 

Det är diskriminering fattar du!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...