Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Man får inte kränka fattar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej det får man inte och han kränker inte mig. O föresten har han väl redan fått en varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det kanske inte kränker dig för att du är inte ett dugg religös. Även om han har fått en varning så ska den där bilden tas bort från hans användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Om ni anser ett ett brott har begåtts så har ni möjligheten att ringa polisen på nummer 114 14 och lämna en polisanmälan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Pucko du kan inte tvinga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Alago. Han har inte rätt och visa något som kränker en annan religion. Du försöker hindra mig va? Haha, jag kan ha nytta av numret som suna gav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kaktus-mannen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Det kanske inte kränker dig för att du är inte ett dugg religös. Även om han har fått en varning så ska den där bilden tas bort från hans användare. Det är bara att banna mig om du vill, eller anmäla till admin , gör inte mig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej, det finns inga regler på Fuska.se som säger att man inte får ha en bild av Mohammed, dock så är en LAG i Sverige som lyder så. Öh nej.. yttrandefrihet och tryckfrihet, men att hans bild kränker nån är närmast mot nån svensk lag nu.. det var allt ja ville säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Nej, det finns inga regler på Fuska.se som säger att man inte får ha en bild av Mohammed, dock så är en LAG i Sverige som lyder så. Så om jag anmäler till Polismyndigheterna. Tror du dem kommer säga.Det är yttrandefrihet och tryckfrihet här i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 (redigerat) Så om jag anmäler till Polismyndigheterna. Tror du dem kommer säga. Det är yttrandefrihet och tryckfrihet här i Sverige? vilken brottsrubricering skulle du använda? "olaga avbildning av muhammed" ? Redigerat 30 Juni 2006 av suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 För att han kränker bla mig och Fusion för att han har den dära mohammed karykatyren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2006 Men strunta i vad HAN har för avatar? det är HANS ansvar när han använder en sån där bild, inte ditt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.