tHOORd Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nej, men han vill föreställa det som om han vill bomba. Så varför är det kränkande dårå, om det inte är Muhammed? Skulle du bli kränkt om jag tog en bild av mig med en bomb på huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 skärp er. det låter som ett gäng 3-åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 skärp er. det låter som ett gäng 3-åringar. Vi låter som dig med andra ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 (redigerat) ha ha. gammal och askass diss. nästan rolig.nästan. :zzz: :zzz: :zzz: Redigerat 5 Juli 2006 av DoS_37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Nej, men han vill föreställa det som om han vill bomba. Så varför gjorde dem bilderna? Dem sa ju att det här är muslimernas prophet Muhammed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 undra om man kan byta ämnets titel till: Puck0 bråkar om att Islamer(araber) Bråkar., för en dansk tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2006 Bråkar? Det var ju f*n kaktus som drog upp tråden igen när diskussionen var avslutad? Som om inte ni bråkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Nej, men han vill föreställa det som om han vill bomba. Svara på min fråga istället. Skulle du känna dig kränkt av en bild på mig med en bomb på huvudet? Om jag pekade på en stol och sa att det var Muhammed, skulle du känna dig kränkt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 Han frågade Puck0 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det. Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner. Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 6 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2006 thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det. Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner. Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes. För det första så är jag ingen rasist, är jag rasist för att jag inte samtycker med dig? Kasta inte ur dig massa skit som du inte har belägg för snorunge. Varför skulle du inte bli kränkt av att jag pekar på en stol och säger att det är Muhammed för? Varför skulle du inte bli kränkt av att jag tar en bild med en bomb på skallen och säger att jag är Muhammed för? Är väl förfan samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.