Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Nej, men han vill föreställa det som om han vill bomba.

 

Så varför gjorde dem bilderna? Dem sa ju att det här är muslimernas prophet Muhammed.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, men han vill föreställa det som om han vill bomba.

 

Svara på min fråga istället. Skulle du känna dig kränkt av en bild på mig med en bomb på huvudet? Om jag pekade på en stol och sa att det var Muhammed, skulle du känna dig kränkt då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det.

 

Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner.

 

Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

thOORd, varför skulle jag bli kränkt för dig? Du är en rasist så varför skulle jag göra det.

 

Gayland posten sa att det där var Muhammed och att varför han har en bomb i huvudet så menar dem att han vill bomba. Dem har tillåmed visat dem i religion lektioner.

 

Man får inte avbilda profeten Muhammed. Men ni gör det, så ni får skylla er själva att Sveriges/Danska ambassader brändes.

 

För det första så är jag ingen rasist, är jag rasist för att jag inte samtycker med dig? Kasta inte ur dig massa skit som du inte har belägg för snorunge.

 

Varför skulle du inte bli kränkt av att jag pekar på en stol och säger att det är Muhammed för? Varför skulle du inte bli kränkt av att jag tar en bild med en bomb på skallen och säger att jag är Muhammed för? Är väl förfan samma sak?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...