Hoppa till innehåll

Islamer(araber) Bråkar.


isMaNnen

Rekommendera inlägg

  • Svar 988
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DonKeN

Du har nog den sämsta argumentationstekniken jag någonsin har sett..

 

Det är det jag menar. Här på norden så tror många att vi är värdare än dem i mellanöstern. Men dem har fel. Alla är lika värda. Jag mena inte att dem där nere är värdare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är det jag menar. Här på norden så tror många att vi är värdare än dem i mellanöstern. Men dem har fel. Alla är lika värda. Jag mena inte att dem där nere är värdare.

 

Så du menar att människor i norden anser att vi har ett högre människovärde än andra?

 

Jag personligen tror på alla människors lika värde oberoende kön ålder eller hudfärg och att alla ska ha samma rättigheter när det gäller hur dom ska leva sina liv och det innefattar religionsfrihet och yttrandefrihet.

 

Att du som muslim väljer att inte avbilda Muhammed är helt okej.. du kan sitta hemma varje dag och inte avbilda Muhammed det rör mig inte i ryggen, man när du med hot försöker tvinga andra människor till tystnad det är då du början jämföra människovärde "den egna gruppen vs alla andra"

Redigerat av suna
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, så dem behöver inte respektera oss.

 

Vi i norden är inte värdare än dem i mellanöstern.

 

Vilka är "dem" och vilka är "oss"? Varför tänker du inte till innan du skriver för, ta lite extra tid på dig och utveckla saker o ting istället.

 

Varför svarar du inte på frågorna för? Du undviker hela tiden att svara på frågor, är det för att du inte har något vettigt svar?

 

Ska man respektera andra länders regler och lagar?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Ja man ska respektera andra länders regler och lagar. Och suna. Självklart värderar ni folk.

 

Ni tolkar inte danskar, engelsmän, finländare som invandrare om dem väljer att bo här i Sverige. Ni kallar bara turkar, araber, afrikaner invandrare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Äntligen är det någon här som fattar att danmark visste att det skulle bli kaos men dem tar risken iallafall.

 

Jag bryr mig inte om någon Svensk dog eftersom det dör 1000 olika barn varje dag.

 

Som om någon skriver. 1200barn dog idag.

 

Men om det är en Svensk som dör så skriver man det i nästan 1 hel vecka.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om en svensk dör så är det skrivs det om det. Om ett anonymt barn som ingen vet vem det är dör så skrivs det inte om det. Så ligger det till. I USA skriver man om döda amerikaner, i Sverige om döda svenskar, i Irak om döda Iraker, I Kina om döda Kineser, osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Puck0:

För allas trevnad, erkänn dig besegrad. Kom inte med patetiska skitargument som du redan gjort i 70 sidor, du kommer ingenvart med det. Du har förlorat, är du en man kan du erkänna dig besegrad & behålla (nåja) hedern, om inte kommer vi fortsätta skratta åt dig & dina enformiga argument.

Ugnefär så här ser alla dina inlägg ut: (Inget personangrepp, det är så här de tolkas av mig & jag kan kontra med bevis ifall det blir en massa tjafs)

 

"Ni ska f*n respektera oss muslimer för att vi har en föråldrad kvinnosyn & kräver total underkastelse av alla otrogna svin som alla utom vi muslimer är!!111!ettett!1ett!!ett!!"

"Alla ska respektera oss, vi ska inte respektera er för ni svennar och danskar är otrogna svin som hatar oss och vägrar visa oss respekt eftersom ni ritar Muhammed som koranen säger att man inte får"

"Alla svenskar & danskar ritar Muhammedbilder, alltså får vi elda up era flaggor!11!!11ettett!ett1!"

"Sluta dra alla muslimer över en kam, alla muslimer är inte terrorister, men alla svenskar & danskar är respektlösa svin som förtrycker oss och vägrar visa oss respekt genom att rita Muhammed"

"Jag undviker att svara på dina frågor eftersom jag saknar argument och har blivit sönderägd, men alla svenskar och danskar ritar Muhammed och får skylla sig själva att vi eldar deras ambassader och flaggor."

"Jag begär inte att ni ska följa koranen, men ni ska ge f*n i att avbilda Muhammed eftersom muslimernas levnadsbok Koranen säger att det är förbjudet och därför ska ni svenskar & danskar få igen"

 

Vidare av dina argument att "bara" araber & afrikaner ses som invandrare beror på att européer är närmare kulturellt, religiöst & etniskt besläktade oss & kan därför betydligt enklare komma in i samhället (som ser nästan likadant ut som i deras hemländer), något många (inte alla!) araber & afrikaner har svårare med eftersom de växt upp i ett omodernare samhälle.

Norrmän, finländare, danskar & balter ser jag inte som invandrare eftersom de är från länder som har tillhört oss, något arabländerna aldrig gjort såvitt jag vet.

(Detta är inget ont eller nedvärderande om araber/afrikaner, men vi är uppväxta på olika sätt och eftersom man lärt sig att "sin" uppväxt är "rätt" blir det klyftor)

 

Men om det är en Svensk som dör så skriver man det i nästan 1 hel vecka.

Det är klart att det skrivs mer om Kalle Svensson dör i ett terroristdåd än om Lualaba i Etiopien dör av svält. Dessutom tror jag också att det står mer om Lualaba ifall han är ett barn som avrättas av terrorister än om Kalle Svensson som dör i cancer. Och ja, det är klart att svensk media skriver mer om svenskar som mördas än om någon random från ett land på andra sidan jordklotet.

Det är samma sak över hela jorden, jag skiter fullständigt i att läsa om en okänd x-ländare som mördas i X-landet, medan det kan vara betydligt intressantare att läsa om en okänd svensk som mördas i Sverige.

 

Jag hoppas att du fattar vad jag vill ha sagt även om det blev lite rörigt.

 

Eftersom sidans administratör tydligen inte vågar gå mot strömmen i vår politiskt korrekta diktatur vid namn Sverige måste jag publicera denna notis:

Fuska.se behöver nödvändigtvis inte hålla med åsikterna som publiceras i detta inlägg.

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst DonKeN

Puck0:

För allas trevnad, erkänn dig besegrad. Kom inte med patetiska skitargument som du redan gjort i 70 sidor, du kommer ingenvart med det. Du har förlorat, är du en man kan du erkänna dig besegrad & behålla (nåja) hedern, om inte kommer vi fortsätta skratta åt dig & dina enformiga argument.

Ugnefär så här ser alla dina inlägg ut: (Inget personangrepp, det är så här de tolkas av mig & jag kan kontra med bevis ifall det blir en massa tjafs)

 

"Ni ska f*n respektera oss muslimer för att vi har en föråldrad kvinnosyn & kräver total underkastelse av alla otrogna svin som alla utom vi muslimer är!!111!ettett!1ett!!ett!!"

"Alla ska respektera oss, vi ska inte respektera er för ni svennar och danskar är otrogna svin som hatar oss och vägrar visa oss respekt eftersom ni ritar Muhammed som koranen säger att man inte får"

"Alla svenskar & danskar ritar Muhammedbilder, alltså får vi elda up era flaggor!11!!11ettett!ett1!"

"Sluta dra alla muslimer över en kam, alla muslimer är inte terrorister, men alla svenskar & danskar är respektlösa svin som förtrycker oss och vägrar visa oss respekt genom att rita Muhammed"

"Jag undviker att svara på dina frågor eftersom jag saknar argument och har blivit sönderägd, men alla svenskar och danskar ritar Muhammed och får skylla sig själva att vi eldar deras ambassader och flaggor."

"Jag begär inte att ni ska följa koranen, men ni ska ge f*n i att avbilda Muhammed eftersom muslimernas levnadsbok Koranen säger att det är förbjudet och därför ska ni svenskar & danskar få igen"

 

Vidare av dina argument att "bara" araber & afrikaner ses som invandrare beror på att européer är närmare kulturellt, religiöst & etniskt besläktade oss & kan därför betydligt enklare komma in i samhället (som ser nästan likadant ut som i deras hemländer), något många (inte alla!) araber & afrikaner har svårare med eftersom de växt upp i ett omodernare samhälle.

Norrmän, finländare, danskar & balter ser jag inte som invandrare eftersom de är från länder som har tillhört oss, något arabländerna aldrig gjort såvitt jag vet.

(Detta är inget ont eller nedvärderande om araber/afrikaner, men vi är uppväxta på olika sätt och eftersom man lärt sig att "sin" uppväxt är "rätt" blir det klyftor)

 

Men om det är en Svensk som dör så skriver man det i nästan 1 hel vecka.

Det är klart att det skrivs mer om Kalle Svensson dör i ett terroristdåd än om Lualaba i Etiopien dör av svält. Dessutom tror jag också att det står mer om Lualaba ifall han är ett barn som avrättas av terrorister än om Kalle Svensson som dör i cancer. Och ja, det är klart att svensk media skriver mer om svenskar som mördas än om någon random från ett land på andra sidan jordklotet.

Det är samma sak över hela jorden, jag skiter fullständigt i att läsa om en okänd x-ländare som mördas i X-landet, medan det kan vara betydligt intressantare att läsa om en okänd svensk som mördas i Sverige.

 

Jag hoppas att du fattar vad jag vill ha sagt även om det blev lite rörigt.

 

Eftersom sidans administratör tydligen inte vågar gå mot strömmen i vår politiskt korrekta diktatur vid namn Sverige måste jag publicera denna notis:

Fuska.se behöver nödvändigtvis inte hålla med åsikterna som publiceras i detta inlägg.

Långt ifrån att jag har argument som du skrevs. Långt långt ifrån. Jag känner mig inte besegrad av några som inte fattar att Islam är ingen våldreligion på något sätt.

 

Guggo, kommer du ihåg när den åttaåriga Muhammed dog och Anna Svennson dog av en idiotisk mördare.

 

Kommer du ihåg det?

 

Dem skrev mest om Anna Svennson och skrev inte ens minst lika mycket som dem skrev om Anna Svennson.

Redigerat av Puck0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...