Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Tja alla jag bara undrar vilket som e det bästa absoulut bästa krigspelet(WW2) som finns? jag vet aldrig vilket jag ska köpa och vilket e störst? :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Ja du, det absolut bästa WW2 spelet är Call of duty till PC men eftersom detta e PS2 så blir det väl Medal of honur spelen ( även fast jag inte gillar dom ). finns faktiskt inte så många WW2 spel till PS2. det e MOH, COD och ett par flygplans spel antar jag. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 och brothers in arms ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 :D ta call of duty 2 big red one Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 MoH är snarast fånigt krigs spel. Hellre Brothers In Arms. Där känner man en äkta WWII känsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg