xingfu150 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 hur många spel har ni? jag har 7 spel till nintendo ds. Mario kart, Mario 64 ds, Rouge agent, Harry potter 4, Nintendogs, Need for speed underground 2 The sims 2, dom spelen har jag........... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Ja har fyra spel: nintendogs mario kart super mario 64 ds harry potter och den flammande bägaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Jag har så många så jag inte kan räkna dom. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 säg hur många med siffror då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Har 1 Har haft 2 till men klarade ut dom. Dom var lätta :bah: Redigerat 5 Februari 2006 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 vilka då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag har 1 mario cart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 vilka då? Mario Kart DS och Starwars: Revenge Of Sith. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har : * Jump Superstars * Agent 007: Goldeneye Ruge Agent * Super Mario DS * Metroid: DEMO :D Vill ha : * BLEACH Ds * Mario Kart Ds * Naruto 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag har Super mario 64 DS och Tony hawks american sk8land. ska köpa fler inom kort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Har: Mario kart DS Spider Man 2 Asphalt Urban GT Mario 64 Advance Wars dual strike Mario & Luigi Partners in Time de va alla jag hade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 metroid ``demo``? vad är det? mitt nästa ds sak är någ en bredbands uppkoplings mokojäng............ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg