hack3r Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 har 2 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Babian Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 jag har: Mario kart DS Super Mario 64 DS Metroid Prime Hunters DEMO Jump Superstars Golden Eye Rouge Agent Starwars Episode III the revenge of the sith Det va de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 5 Mars 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 var kan man skaffa metroid prime demo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2006 På vissa affärer där man köper NDS kan det följa med Metroid prime hunters DEMO. Gjorde inte det för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puret Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag ska skaffa lost in blue, det bästa spel som finns man är på en öde ö, det var ett skep som sjönk. eller så ska jag skaffa metroid prime! är another cod bra och kul? Another Code är inte värt pengarna. Alldeles för lätt o bara ca 6 speltimmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 6 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2006 jag har Bomberman och sonic rush men jag hade Super mario 64 DS också... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg