PotTe Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Som sagt det är inte du som har GJORT Den !, Det kanske är jag som har gjort den. men det är det inte, men tänk så var det du, Och jag bra kommer och snattar den av dig... - Hur skulle du känna dig då ? :P - så tänk på att inte snatta andras koder från nätet ;D Redigerat 24 Maj 2009 av PotTe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) Sluta klaga... Det går inte att ha allt i hivudet. Jag skriver nästan alltid kommentarer på engelska. Då förstår alla som läser koden... hackex: Du har PM... Redigerat 24 Maj 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Vem bryr sig om han kodat det själv eller inte? Det var väl inte frågan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Tolin, ELF, kolla vilket datum han skapade tråden ;> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 Onödig bump, låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg