Clean Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Project Zero Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!cute! Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt sämsta är harry potter och hemlighetrnas kammare (FUNKAR INTE!!!) ?? jag som trodde det funka överallt... men asså din xbox kanske måste chippas? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 mitt är Härskarringen; den tredje tidsåldern:P Det tycker jag ochså är dåligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Mitt sämsta spel är nog ´Rainbow Six 3. Kontrollerna är dem sämsta jag nånsin känt i en fps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 monster garage... man bygger bilar på tid sen när man klarar de då ska man köra.. tråkit.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 mittt va lätt avalanch 360 (om det hette så) ett sowboard spel iaf riktigt jobiga kontroller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rotmos Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 mitt sämsta spel måsta vara Paintball, jag kommer inte riktigt ihåg det där namnet . Men det var riktigt dåligt, dessutom kunde man inte köra multiplayer, sämst. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 mitt e nåt konstigt spel med ägg istället för gubbar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 har inget dåligt spel alla är bra :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 har inget dåligt spel alla är bra :P Vilka spel har du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 tja halo 1 och halo 2 SKOJA BARA. nä men typ alla harry fjantröv spel och the sims spelet suger :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 tja halo 1 och halo 2 SKOJA BARA. nä men typ alla harry fjantröv spel och the sims spelet suger :angry: Skoja bara? jag tycker att Halo spelen suger ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg