Neldemo Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 tja, kan nån säja vilka kläder ni tycker man ska ha för att få hög sex appeal? säg gärna frisyrer och tatueringar och vart ni har fått grejerna, ni kan oxå sätta in bilder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Gå in här. Tryck på "sa" och sen går du in på nån guide. Det står säkert om det där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Men nu var det så att jag inte hittade nån där, förresten uppskattar jag om ni skriver på svenska :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 http://www.gtawh.com/sa/barbers.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) när du jlarat spelet öppnas en klädes affär som heter Dider Sachs i nordvästra LS gå in där köp allt det dyraste dom har och sen ta en cool bil gör om den med eldflammmor och allt det dyraste gå in på en barber jag har glömt vad den heter sen ta Groove Cut frisyren där och sen e din S** Appeal full ;) Redigerat 7 Februari 2006 av Seler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jättebra, men tror ni att ni kan säga vad kläderna heter, gärna fler förslag och gärna bilder också. Det är bra att man har med hur mycket respekt grejerna ger precis som PN gjorde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Köp guiden till spelet, är bäst. Där är allt nerskrivet. Det är för mkt att skriva ner. Annars kan ju söka på google. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Köp guiden till spelet, är bäst. Där är allt nerskrivet. Det är för mkt att skriva ner. Annars kan ju söka på google. Jag köper inte en guide till ett spel när jag bara vill veta vilka kläder man får hög sex appeal/repekt av och inte behöver veta hur man klarar alla uppdrag och sån skit :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 tatuera hela kroppen ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 8 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 men man får väl olika hög respekt och sex appeal med olika tatueringar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Ja det får man. Men det finns ju jätte mkt kläder. Tror du att nån orkar skriva ner allt. Ett tips: Gå till det dyraste affären. Där får du hög sex appeal av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 9 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 jag har inte bett om allt! jag har bett om dom fem-sex klädesplaggen man får HÖGST sex appeal av! det är inte jobbigt att skriva ner och jag har inte bett om att få veta namnen på alla j*vla kläder i alla affärer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg