Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

tja, kan nån säja vilka kläder ni tycker man ska ha för att få hög sex appeal? säg gärna frisyrer och tatueringar och vart ni har fått grejerna, ni kan oxå sätta in bilder.

• Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

när du jlarat spelet öppnas en klädes affär som heter Dider Sachs i nordvästra LS gå in där köp allt det dyraste dom har och sen ta en cool bil gör om den med eldflammmor och allt det dyraste gå in på en barber jag har glömt vad den heter sen ta Groove Cut frisyren där och sen e din S** Appeal full ;)

Redigerat av Seler
Skrivet

Jättebra, men tror ni att ni kan säga vad kläderna heter, gärna fler förslag och gärna bilder också. Det är bra att man har med hur mycket respekt grejerna ger precis som PN gjorde.

Skrivet

Köp guiden till spelet, är bäst. Där är allt nerskrivet. Det är för mkt att skriva ner. Annars kan ju söka på google.

Jag köper inte en guide till ett spel när jag bara vill veta vilka kläder man får hög sex appeal/repekt av och inte behöver veta hur man klarar alla uppdrag och sån skit :angry:
Skrivet

Ja det får man. Men det finns ju jätte mkt kläder. Tror du att nån orkar skriva ner allt.

Ett tips: Gå till det dyraste affären. Där får du hög sex appeal av.

Skrivet

jag har inte bett om allt! jag har bett om dom fem-sex klädesplaggen man får HÖGST sex appeal av! det är inte jobbigt att skriva ner och jag har inte bett om att få veta namnen på alla j*vla kläder i alla affärer.

• Skapa ny...