Gäst Soffan Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Vid tillfället har jag fallit för Battle For Middle-Earth II beta. Tyckte det var så himla roligt. Längtar bara efter full versionen. Men annars får det bli Half Life serien. Gammal klassiker allesammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 jao bf2 är ju väldigt roligt inget fel på gamla starcraft och age of empires 2. world of warcraft var väldigt kul tills jag tröttna fast just nu är det bf2 på topp :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oddset Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Star Wars KotOR er det besta men Total war serien er inte heller dolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Gillade oxå KotOR1&2. Men sen kan man ju bli nostalgisk av många gamla spel som man tyckte var sjukt bra då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) BF 2 tycker jag är riktigt roligt. Redigerat 10 Februari 2006 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 cs eller halo på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 CoD2! :cool: :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 har ni spelat dungean keeper sjukt du e typ djävulen sen ska du träna massa monster o döda hjältar o plåga dina monster sätta dom i finkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 Monkey Island 3 : The Curse of Monkey Island Warcraft 2 HoMM:2 Något av dem måste det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2006 just nu age 3 och battlefield2 :gitarr: :cool: har ni spelat dungean keeper sjukt du e typ djävulen sen ska du träna massa monster o döda hjältar o plåga dina monster sätta dom i finkan jag har spelat dungien keeper de e sjukt att man kan slå sina monster med en grön hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Spelar inte så mkt PC men gillar WOW & WC3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 World of WArcraft så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.