Gäst Nice-Mupp Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Skrivet 4 Februari 2006 jag är i deku temple. Jag har tatt alla feer. jag har gort allt förutom bossen och rummet innan det. det är två pelare i mitten av rummet. det sprutar eld ur dom. man kan skuta med pil på en grej så det slutar brinna. man behöver komma dit för att hoppa från en bloma till ett ställe som ser ut som ett hustak (det är under som den där "grejjen" står). på taket står en blomma som man sedan kan hoppa till bossdörren med. jag kommer inte upp på pelaren med blomman på!!!
Gun Guy Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Skrivet 5 Februari 2006 Menar du zelda majoras mask? Från dörren ska du typ up åt vänster om bossdörren. Gå högst up dit oh döda spindeln ovanför bloman. jag tror du ska släka elden hoppa från pelaren där den är och hoppa up på hustaket. Det är svårt att komma ihåg glömer jämt men när jag kommer dit är det inte svårt alls.
Ravenclaw105 Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Skrivet 6 Februari 2006 Du har ställt frågan i en annan tråd, skriver här exakt samma svar: Deku Templet finns bara i Majora's Mask och heter "Woodfall Temple". I det rummet före bossen ska du få bort elden och sen flyga från toppen över till pelaren med elden. Du måste vara snabb innan elden kommer tillbaka. På pelaren finns ännu en blomma att använda för att flyga. PS: För att få bort elden ska du skjuta på en kristall som finns höger om pelaren. Klättra längst upp så ser du den.
Rekommendera inlägg