softy_dbz Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag tycker hipp-hipp är SK*T BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! min favorit där är lätt Tiffany person :P "HEJ jag heter Tiffany Person och bor i mölevångstorget i malmö, min dotter heter twailight...bla bla bla" älskar den repliken!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Har den redan kommit på bio???Asså ja har bara sett reklamen men den verkar ju va hur bra o rolig som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softy_dbz Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag har de 2 sesongerna micke, du kasnke tror att jag pratar om "hipp hipp hora"?? dt gör jag inte hipp-hipp är en komendi serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hoho, heter den "Hipp Hipp Hora"? Trodde att den hette "Hip Hop Hora". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 haha k3ng4: säger bara en sak lol!!! den heter hipp hipp hora men hipp-hipp är ganska bra det med men jag har ingen dvd med hipp-hiip (än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 jag har de 2 sesongerna micke, du kasnke tror att jag pratar om "hipp hipp hora"?? dt gör jag inte hipp-hipp är en komendi serie. mm ja trodde att du mena biofilmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag har säsong 2 och den äger! Jag diggar lätt axel och yngve mest (panchosarna i rullstol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Jag såg en repris i lördags. Den va skit kul. Speciallt Bo-delningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of war Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 HIpp-Hipp är ju skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Hipp Hipp 4-ever :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 har ni sett kaparna? kan hela: Hej, vi är tre kapare från en hemlig orginisation....Vi har placerat en stor bomb i bagageutrymmet som vi har kopplat en stubin tråd som ligger längs mittgången. Om ni gör motstånd kommer vi att använda kloroform på först er och sedan på era barn, om ni trots det fortsätter kommer vi att kasta ut er där fram, genom vingarna eller där bak. Vi är öppna för diskution: vår slutdestination är i Kiaro, och en tankning i Istanbul och en kort mellanlandning på ibizza. För att få upp den goda stämningen kommer vi att visa mumiens förbannelse och ett päron till farsa två. slut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 Heh, kaparna äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.