Ganon Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 funkar alla olika Ram-minnen till en dator eller funkar bara vissa Ram-minnen? Allså måste en dator ha ett speciellt Ram-minne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 Det tror jag nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 corpsegrinder vilka svar du kommer med om du inte har något viktigt att säga kan du lika gärna vara tyst istället för att få fm eller högre rank. Nu till frågan:nej alla ram minnen passar inte till alla datorer vissa ram minnen funkar bara på vissa moderbrädor och vissa på andra en dator måste ha ett ram minne som passar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nej, alla RAM-minnen funkar inte till alla datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 corpsegrinder vilka svar du kommer med om du inte har något viktigt att säga kan du lika gärna vara tyst istället för att få fm eller högre rank. Nu till frågan:nej alla ram minnen passar inte till alla datorer vissa ram minnen funkar bara på vissa moderbrädor och vissa på andra en dator måste ha ett ram minne som passar innan du skäller på corpsegrinder får du lära dej att de heter moderKORT vilket ram minne du kan använda beror på vilket moderkort du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 det är lite olika med RAM o DDR å sånt... det går INTE med vilken som... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Timmy Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 corpsegrinder vilka svar du kommer med om du inte har något viktigt att säga kan du lika gärna vara tyst istället för att få fm eller högre rank. Nu till frågan:nej alla ram minnen passar inte till alla datorer vissa ram minnen funkar bara på vissa moderbrädor och vissa på andra en dator måste ha ett ram minne som passar Han kanske använder moderbrädor som ett smeknamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 moderkort/moderbrädor samma sak ju bara att jag kallar det moderbräda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Här är en bild på info om mitt moderkort? vilket ram-minne måste jag använda? Förresten vill jag tacka alla som har hjälpt mig här på fuska.se!!! Tack!!! :D Här är en bild på info om mitt moderkort, vilket sorts ram-minne ska jag köpa? (om det går att se på bilden) Om ni kan och ser bilden så undrar jag också vilka grafikkort jag kan ha? Moderkort_info.bmp Redigerat 10 Februari 2006 av Ganon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag fyller år den 14 feb så snälla svara! :cry: vill helst inte få fel ram-minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 tror du kan använda ett sd ram står det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganon Skrivet 10 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 (redigerat) Hur mycket mer kan jag lägga in då? (bild på info om ram-minnet) vet inte om jag har rätt bild där det står. Jag har programet Aida32 och någon har det programet(sök på goggle annars) Så skriv om ni vet vart det står i programet. :P Minne.bmp Redigerat 10 Februari 2006 av Ganon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.