PussyCat Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Tycker ni nintendo64 är dåligt själv slutade jag för 4 år sen när jag va 7. Men det är inte dåligt men det har inte bra grafik liksom :cry: Redigerat 5 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hackex Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 De bästa spelen gjordes till Nintendo64 (förutom Doom III, Halo 1/2/3, Prey, Elder Scrolls och NFSU/NFSMW). De spelen till Nintendo64 hade såklart bäst spelkänsla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag har spelat hos en kompis ett par gånger och då spelade jag James Bond 007, SSB med flera och dem spelen var jättebra. Grafiken på Nintendo 64 är inte direkt kass, utan helt okey i många spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Många bra spel finns till N64 grafiken var bra på sin tid men inte nu längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nintendo 64 är uju klart bästa konsolen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag bryr mig inte om grafiken, hellre sitter jag och spelar james bond med hyfsad grafik, än med Tetris med super bra grafik, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Nintendo 64 är enligt mig den bästa konsollen hittills. Grafiken är enligt mig det nästan oviktigaste i ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Spelkännslan går först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 jag bryr mig inte om grafiken, hellre sitter jag och spelar james bond med hyfsad grafik, än med Tetris med super bra grafik, Sant så sant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Enligt mig är Nintendo 64 den bästa konsollen som skapats. Grafiken är inte alls kass. På den tiden N64 spelen kom så vart det väldigt stort med 3d grafik. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Våga inte häda Nintendo 64 , den heliga konsollen ! Grafiken är ju inte den bästa men känslan är nog bra mycket bättre än dagens konsoller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 nintendo 64 e faktiskt den bästa konsollen enligt mej med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg