MahL Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 Är någon lärare på din skola som inte är seriös? Vi har en på vår skola och när det började atrt brinna på vår skola så trodde han att det var en övning ich då hade han en genomgång som han tyckte gick bra för att det brukar det inte göra och då sa han: F*N dom måste ju säga till innan de blir en övning det som gick så bra nu. F*n nu måste jag ju räkna er också det är ju jobbigt. sådär kan han vara på varje lektion och hålla på och dryga sig för att han är aldrig seriös och sen har vi en annan som är vår idrottslärare och han är body builder så han är skit stark och sen så håller han på och tar någon och demostrerar ett brottnings kasst på som man bara flyger det är skit kul Citera
softy_dbz Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 vi hade en idrotts lärare, när vi inte fattade när hon beskrev ngt så blev hon helt arg och sa: cp idioter!! och sånt...det var skrämmande men nu har vi en annan Citera
Lon Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 sådär kan han vara på varje lektion och hålla på och dryga sig för att han är aldrig seriös och sen har vi en annan som är vår idrottslärare och han är body builder så han är skit stark och sen så håller han på och tar någon och demostrerar ett brottnings kasst på som man bara flyger det är skit kul lol lika stark som arnold? 8) Citera
MahL Skrivet 26 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Januari 2004 sådär kan han vara på varje lektion och hålla på och dryga sig för att han är aldrig seriös och sen har vi en annan som är vår idrottslärare och han är body builder så han är skit stark och sen så håller han på och tar någon och demostrerar ett brottnings kasst på som man bara flyger det är skit kul lol lika stark som arnold? 8) ne kanske inte lika, men när hn hade som störst runt sin arm så hade han 50 cm tror jag Citera
mr.best Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Skrivet 26 Januari 2004 vadå stark en jag känner har ca.70 cm stora han lyfte 100 kg skåp och kastade upp den i luften 1 och en halv cm med en arm... fatta han var jag lite rädd för... han hade vi som vikarie i idrotten jag trodde jag skulle bli dödad... Citera
Scones Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 Alla i min skola är seriösa. Ja kanske inte min träslöjdslärare! Citera
MahL Skrivet 27 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 27 Januari 2004 vadå stark en jag känner har ca.70 cm stora han lyfte 100 kg skåp och kastade upp den i luften 1 och en halv cm med en arm... fatta han var jag lite rädd för... han hade vi som vikarie i idrotten jag trodde jag skulle bli dödad... om jag säger så här så tror jag inte att han bara har tränat upp det helt själv utan det måste nästa vara med något medel fast han kan ju ha gjort det med att bara träna... Citera
mr.best Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 aså jag var liv rädd för han.. ni skulle sätt jag var inte den ända!!! Citera
Backspace Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 aså jag var liv rädd för han.. ni skulle sätt jag var inte den ända!!! Var han med i "Världens starkaste man" eller? :| Citera
coolsamus Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 våran lärare säger håll käften håll truten (han ringer hem för att man bara retar någon :frown: men som tur har han alldrigt ringt hem till mig :D Citera
Kassler Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 En av våran vikarier på vår skola säger att han har blivit jagade av helikoptrar i Afganistan och han brukar för det mesta bara läsa sagor på lektionen. Hehe. Det är rätt gött att ha han ibland en seg torsdags eftermiddag. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.