Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Är någon lärare på din skola som inte är seriös?

Vi har en på vår skola och när det började atrt brinna på vår skola så trodde han att det var en övning ich då hade han en genomgång som han tyckte gick bra för att det brukar det inte göra och då sa han:

F*N dom måste ju säga till innan de blir en övning det som gick så bra nu. F*n nu måste jag ju räkna er också det är ju jobbigt.

sådär kan han vara på varje lektion och hålla på och dryga sig för att han är aldrig seriös och sen har vi en annan som är vår idrottslärare och han är body builder så han är skit stark och sen så håller han på och tar någon och demostrerar ett brottnings kasst på som man bara flyger det är skit kul

Skrivet
sådär kan han vara på varje lektion och hålla på och dryga sig för att han är aldrig seriös och sen har vi en annan som är vår idrottslärare och han är body builder så han är skit stark och sen så håller han på och tar någon och demostrerar ett brottnings kasst på som man bara flyger det är skit kul

lol lika stark som arnold? 8)

Skrivet

lol lika stark som arnold? 8)

ne kanske inte lika, men när hn hade som störst runt sin arm så hade han 50 cm tror jag

Skrivet

vadå stark en jag känner har ca.70 cm stora han lyfte 100 kg skåp och kastade upp den i luften 1 och en halv cm med en arm... fatta han var jag lite rädd för... han hade vi som vikarie i idrotten jag trodde jag skulle bli dödad...

Skrivet
vadå stark en jag känner har ca.70 cm stora han lyfte 100 kg skåp och kastade upp den i luften 1 och en halv cm med en arm... fatta han var jag lite rädd för... han hade vi som vikarie i idrotten jag trodde jag skulle bli dödad...

om jag säger så här så tror jag inte att han bara har tränat upp det helt själv utan det måste nästa vara med något medel fast han kan ju ha gjort det med att bara träna...

Skrivet

En av våran vikarier på vår skola säger att han har blivit jagade av helikoptrar i Afganistan och han brukar för det mesta bara läsa sagor på lektionen. Hehe. Det är rätt gött att ha han ibland en seg torsdags eftermiddag.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...