spy Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har varvat spelet :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 25 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2006 Jag har varvat spelet Men vad bra man får vara då! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2006 Jag har varvat spelet Men vad bra man får vara då! ;) <{POST_SNAPBACK}> Klarar man spelet så lär man väl ändå vara skapligt bra? :unsure: Jag har inte klarat det ens... jag har bara 116 Shine Sprites. B) trots det så anser jag mig själv som bra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (Petey Piranha @ 30/03-2006 20:49:24) Jag har varvat spelet Men vad bra man får vara då! ;) <{POST_SNAPBACK}> Klarar man spelet så lär man väl ändå vara skapligt bra? :unsure: Jag har inte klarat det ens... jag har bara 116 Shine Sprites. B) trots det så anser jag mig själv som bra... <{POST_SNAPBACK}> 116 shine sprites är ju riktigt bra eftersom det bara finns 120 st. Det svåraste är ju alla dessa blåa mynt som man ska hitta överallt. Började om för 2-3 dagar sen, är uppe i 50 st nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 (brunhilde @ 31/03-2006 10:00:23) (Petey Piranha @ 30/03-2006 20:49:24) Jag har varvat spelet Men vad bra man får vara då! ;) <{POST_SNAPBACK}> Klarar man spelet så lär man väl ändå vara skapligt bra? :unsure: Jag har inte klarat det ens... jag har bara 116 Shine Sprites. B) trots det så anser jag mig själv som bra... <{POST_SNAPBACK}> 116 shine sprites är ju riktigt bra eftersom det bara finns 120 st. Det svåraste är ju alla dessa blåa mynt som man ska hitta överallt. Började om för 2-3 dagar sen, är uppe i 50 st nu. <{POST_SNAPBACK}> Okej, búkar inte spela Super Mario Sunshine så mycket längre. Men min lillebror har det, så jag behöver bara ta ner det till mitt rum och spela det ;) Tog 59 Shine Sprites på knappt 2 dagar.... Det är barnsligt lätt andra gången man spelar :)Jo, Jag hittar aldrig alla dem blåa mynten... Inte ens med hjälp av Guide... =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg