Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag har gått på Minigolf i 3 år och har bland annat kommit 3:a på DM en gång. Jag spelar oftast minst 3 gånger i veckan, varav två av dagarna är det veckotävlingar. Har ni spelat minigolf?

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

inte gått på , men lirat många ggr.

När jag var liten stod jag vid starten av en bana och gjorde hole in one på en annan bana bredvid.

Men det är väl kul beroende på vad det är för banor.

Skrivet

Banor kan skilja sig väldigt mycket från anläggning till anläggning. Har spelat på många tävlingsbanor i distriktet Sydsvenskan (Skåne, Småland, Blekinge) så jag vet vad jag pratar om. ;)

Skrivet

När jag spelade det första gången så blev jag arg och kastade i väg klubban.  :bah:

Jepp, speciellt om man missar med någon millimeter. Sedan koncentrerar man sig igen och missar med en millimeter igen. Sådant är riktigt frustrerande.

Skrivet

Har spelat minigolf många gånger men inte gått i det

jobbigt när man slår för hårt så bollen studsar på hålet och över det istället för i hålet.

Spelade en gång och skulle skjuta uppför en ramp in i en fiskehåv men missade så bollen flög in i buskarna och jag hitta den inte men jag hitta en annan boll som jag fortsatte med :blink:

Skrivet

Har spelat minigolf många gånger men inte gått i det

jobbigt när man slår för hårt så bollen studsar på hålet och över det istället för i hålet.

Spelade en gång och skulle skjuta uppför en ramp in i en fiskehåv men missade så bollen flög in i buskarna och jag hitta den inte men jag hitta en annan boll som jag fortsatte med :blink:

Håven är en rolig bana men även unik. =)

Skrivet

jag har spelat minigolf några gånger. kommer ihåg att jag sköt en boll på nån första gången jag spelade

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...