Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Jag fattar att Golf och Minigolf e helt olika sporter, men Presentation, Kan det finnas vattenhinder?

Ja men det finns inte på tävlingsbanor. Det är i så fall på äventyrsbanor som man kan hitta det hindret. På äventyrsbanor finns vallgrav, kvarn etc.

Skrivet

Minigolf är rätt kul brukar spela det på sommarn med familjen.

Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P

Det är roligt och spela med kompisar för då kan man styla lite, om du förstår vad jag menar. Sedan kan jag upplysa om att i minigolf heter det spik om man får ett slag på en bana, alltså inte hole-in-one som i golf.

Skrivet

Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P

Har du vunnit någonting i minigolf?

Skrivet

Ja det har jag. En del nationella tävlingar i min klass (Pojkar B) och den som jag gick i innan (Pojkar C). Sedan har jag kommit 3:a på DM en gång och fyra en gång.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...