DarkBlack_Angel Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag fattar att Golf och Minigolf e helt olika sporter, men Presentation, Kan det finnas vattenhinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag fattar att Golf och Minigolf e helt olika sporter, men Presentation, Kan det finnas vattenhinder? Ja men det finns inte på tävlingsbanor. Det är i så fall på äventyrsbanor som man kan hitta det hindret. På äventyrsbanor finns vallgrav, kvarn etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Presentation, du borde se på Happy Gilmore för i den filmen så spelar Adam Sandler minigolf på ganska coola banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jepp! Nu ska jag tjata på pappa så att han hittar den och laddar hem den. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Minigolf är rätt kul brukar spela det på sommarn med familjen. Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Minigolf är rätt kul brukar spela det på sommarn med familjen. Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P Det är roligt och spela med kompisar för då kan man styla lite, om du förstår vad jag menar. Sedan kan jag upplysa om att i minigolf heter det spik om man får ett slag på en bana, alltså inte hole-in-one som i golf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Minigolf är rätt kul brukar spela det på sommarn med familjen. Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P Har du vunnit någonting i minigolf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Minigolf är rätt kul brukar spela det på sommarn med familjen. Minns första gången då gjorde jag hole-in-one på en bana som alla tyckte var skitsvår :P Ja det har jag. En del nationella tävlingar i min klass (Pojkar B) och den som jag gick i innan (Pojkar C). Sedan har jag kommit 3:a på DM en gång och fyra en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Det kan du vara stolt över :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jepp det kan jag. Längtar till 26 april - 1 maj för då börjar utomhussäsongen. Det ska bli kul att tävla utomhus för det var länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Vart tävlar man inomhus då? Vilket är roligast tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 20 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tycker att det är roligast att tävla utomhus. Man tävlar mest inomhus för att hålla i gång under vintern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.