rg_fuskare Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag ska göra ett DragonBall Z spel med hjälp av gamemaker och jag behöver Sprites från spelet ''Dragonball Z: super legendary warriors'' eller v den heter. jag behöver Cell och Buu som är vända åt vänster. sen kan ni välja vilka ni vill bara dom är från super legendary warriors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Buu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Buu vadå Buu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag fatta inte vad du menar ska ajg väla karaktär eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag fatta inte vad du menar ska ajg väla karaktär eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag fatta inte vad du menar ska ajg väla karaktär eller? ledsen fär spam vet inter hur det gick till :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 jag fatta inte vad du menar ska ajg väla karaktär eller? ledsen fär spam vet inter hur det gick till :S jag behöver sprites till spelet. jag behöver cell och Buu mest. om ni vill ha andra karaktärer i spelet så får ni själv fixa deras sprites Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg