Fusion Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Har admin uppdaterat den där texten om att man inte har FuskaVIP och kan skaffa det genom att....? Eller är det min data som har knasat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Din dator är helt normal det är så för mig med. Jag tycker det vart mycket snyggare nu :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Japp det är uppdaterat så det skall vara tydligare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Aha,okej nu vet jag att min data inte har knasat. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Samma sak här ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 När blev det uppdaterat? Jag har inte sett det på ett tag... :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 De som har FuskaVIP ser det inte. Numera kan FuskaVIP bifoga filer i PM med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Yeey! Kan skicka en avatar till PS_boy eller nåt heter han. Han verkar inte veta hur man sparar en avatar ju... xD Kör hårt, admin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Huh. :unsure: Menar du att man kan skicka bilder till varandra genom PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 6 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Darwin2:Jag tror att han menade så...eller jag är säker på att han menade så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 varför sånna uppdateringar??? JAG vill INTE bli fuskavip (om inte gratis förstås) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 7 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Walker:Du är inte den enda medlemmen här,det finns mer än artontusen registrerade användare.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.