Dellamorte Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) Tjena! jag har tänkt å skaffa något av följande spel: Brothers in Arms Brothers in Arms Earned in Blood Brothers In Arms Road to Hill 30 D-Day Day of Defeat Day of Defeat: Source Driver 3 Heroes of Might & Magic 5 min fråga är då... kan ni rekomendera något av dem??? och vet ni vad det är för systemkrav på dem så får ni gärna skriva dem oxå :) (har CoD2) Redigerat 7 Februari 2006 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 Jag vet att du vill att jag ska kommentera dessa spel,fast jag rekomenderar starkt Call Of Duty 2. :) Eftersom D-day och brothers in arms också är krigspel,så borde du kanske testa en av dessa borthers in arms. Men jag kan tyvärr inte systemkraven för spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellamorte Skrivet 5 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 (redigerat) har redan CoD2 och det äger men vill utforska andra spel oxå :) Redigerat 5 Februari 2006 av Dellamorte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 1.4 GHz CPU 512 MB RAM Rekomenderat/256 MB RAM minimum 64 MB grafikkort Dvd x8 systemkrav för Call of duty 2 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 5 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2006 D-Day är ett grymt strategispel enligt mig som du borde köpa och Brothers In Arms spelen är ochså väldigt bra och likaså Driver 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Jag föreslår Brothers In Arms. Lite känsla av strategi där med då man ska bestämma över sina trupper. Och Brothers In Arms är inte särskilt mycket av Systemkrav. Klarar du av att spela CoD 2 så klarar du självklart att spela BIA(förkortning, blev trött att skriva ordet om och om igen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goglashszzz Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Köp nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireX Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Jag föreslår driver 3 och heros. Men om jag ska vara ärlig så är heros 3 roligare än fyran Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IzoRi Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 jag vet inte, men om jah skulle välja så skulle de nog blivigt CoD2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) 3:an i Heroes är mycket roligare än 4:an men vet inge om 5:an Redigerat 7 Februari 2006 av TAcklaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Heroes of Might & Magic 5 tycker jag att du ska köpa. det verkar bli häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2006 Tycker Heroes of Might and Magic 5, men det är bara min åsikt ^^ Kommer nog att vara ganska höga systemkrav på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.